![]() |
|
| |||
| |||
| Ok im på ferie i Florida atm med min Dell Inspiron 9300, 4 år gammel, og problemet er, det går langsomt, når musik afspilles fra enhver Media Player ved hjælp af højttalere! og de er højt, mit lydkort er et Sigmatel, men når musikken spilles gennem hovedtelefonstik systemet kører fint! men når spillet gennem højttalere systemet halter? nogen hjælp???? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ingen måde, der løber gennem højttalerne vs hovedtelefoner vil få nogen konsekvenser for den PC hastighed.
| |||
| |||
| Jeg ved, at, hvad im siger, er den bærbare computer bare går langsomt, når musikken er outputted gennem de vigtigste talere og jeg har ingen idé om y? sin meget forvirrende |
|
| |||
| |||
| måske, men ikke definitivt sin noget at gøre med software kontrollere dette, og af en eller anden grund optager ekstra proces er at give output ud af højttalerne, formentlig ikke er rigtigt. er det samme på AC-og DC og er det, når musikken spiller højt eller gør det stadig ske, når dens rolige + Har den altid gjort det? |
|
| |||
| |||
| Ikke kun for nylig begyndt at gøre det, når jeg kommer tilbage til den britiske ill lave en ren installation af Windows, og se så:) og derefter lade dig vide: D Men dens meget mærkeligt, og CPU'en er 1.7ghz 2GB RAM og dets drift af nettet .. og jeg har prøvet at fjerne batteriet og lade det bare på nettet, og det gør kende forskel: S Jeg måske har brug for en ny mobo: (der vil sætte mig tilbage et godt £ 100 |
|
| |||
| |||
| humm Thats alle mine theroys ud af vinduet lol, hvad der sker, når man spiller musik med hovedtelefoner i derefter tage dem ud og stadig gøre det samme? |
|
| |||
| |||
| Uanset om du spiller via hovedtelefoner eller højttalere du bruger exacly samme software, hardware og drivere. |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, at jeg ville bare vide |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Strange Problem med Memory Stick | Jimmy Hat | Drives & flytbare medier | 1 | 25 august 2009 07:32 |
| Strange CPU / GPU problem | MiaZmA | General Hardware Chat | 1 | 1 januar 2008 16:34 |
| Strange Boot Problem | TequilaYuen | Drives & flytbare medier | 4 | 15 oktober 2007 21:09 |
| Strange Problem, virkelig har brug for hjælp! | sjhills | CPU, bundkort og RAM | 18 | 1 oktober 2007 12:01 |
| Har du brug for hjælp med mærkelige boot problem | rizse | General Hardware Chat | 3 | 29 august 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |