![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok im lomalla florida atm minun Dell Inspiron 9300, 4-vuotias, ja ongelma on se menee hitaasti, kun musiikki on ollut miltään mediasoitinta käyttäen puhujat! ja ne ovat äänekkäitä, minun Äänikortit on SigmaTel, mutta kun musiikki on ollut kautta kuulokeliitännän järjestelmä toimii hyvin! mutta kun pelataan kautta puhujat järjestelmä jää? apua?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole mitään keinoa käynnissä kaiuttimista vs kuulokkeet on eri vaikutus tietokoneen nopeudesta.
| |||
| |||
| Tiedän, että, mitä im sanonta on kannettava vain menee hitaasti, kun musiikki on outputted läpi tärkeimmät kaiuttimet ja minulla ei ole aavistustakaan, y? sen erittäin sekava |
|
| |||
| |||
| ehkä, mutta ei varmasti sen jotain tekemistä ohjelmistojen valvontaan, ja jostain syystä vie ylimääräistä prosessi: n, jotta tuotanto pois puhujia, luultavasti ole oikein. on se sama AC ja DC: n ja se on aina, kun musiikki soi ääneen tai ei se vielä tapahtuu, kun sen hiljainen + Se on aina tehnyt niin? |
|
| |||
| |||
| N: o vasta äskettäin alkanut tehdä sitä, kun saan takaisin sen uk huonosti tehdä puhtaita asentaa ikkunoiden ja katso sitten:) ja sitten voit tietää: D Mutta sen Erittäin outo, ja suorittimen on 1.7ghz 2GB ram ja sen toiminta sähköverkkoon .. ja olen yrittänyt poistaa akku ja jättää vain sähköverkkoon ja se tietää ero: S Voisin tarvitsemme uuden mobo: (joka asettaa minut takaisin hyvä £ 100 |
|
| |||
| |||
| humm thats kaikki theroys ulos ikkunasta lol, mitä tapahtuu, kun soitetaan musiikkia kuulokkeilla ja sitten ottaa ne pois ja silti tekee samoin? |
|
| |||
| |||
| Olitpa pelata kautta kuulokkeet tai kaiuttimet käytät exacly samaa ohjelmistoa, laitteet ja ohjaimet. |
|
| |||
| |||
| Tiedän, että olen vain halunnut tietää |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Strange Problem with Memory Stick | Jimmy Hat | Drives & Removable Media | 1 | 25 elokuu 2009 07:32 |
| Strange CPU / GPU ongelma | MiaZmA | Rautatavaran Chat | 1 | 1. Jan 2008 16:34 |
| Strange Boot Problem | TequilaYuen | Drives & Removable Media | 4 | 15. lokakuu 2007 21:09 |
| Strange ongelman todella tarvitsevat apua! | sjhills | CPUs, Emolevyt & RAM | 18 | 1. lokakuu 2007 12:01 |
| Tarvitsetko apua outoa käynnistys ongelma | rizse | Rautatavaran Chat | 3 | 29th Aug 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |