mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Strange Problem

Reply

Thread Tools
Old 5e sep 2008, 15:06
Nieuw Lid Fractie

Ok im op vakantie in Florida atm met mijn Dell Inspiron 9300, 4 jaar oud en het probleem is het gaat traag wanneer muziek wordt afgespeeld op een mediaspeler met behulp van de sprekers! en ze zijn hard, mijn geluidskaart is een SigmaTel, maar wanneer de muziek wordt afgespeeld via de koptelefoon-aansluiting van het systeem draait perfect! maar wanneer het wordt afgespeeld via luidsprekers van het systeem loopt? any help??
Old 5e sep 2008, 15:20
Administrator Group

Er is geen weg loopt via de luidsprekers vs hoofdtelefoons hebben een verschillende impact hebben op de pc snelheid.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5e sep 2008, 15:22
Nieuw Lid Fractie

Ik weet dat,, wat im gezegde is de laptop gewoon traag wanneer muziek is outputted via de belangrijkste sprekers en ik heb geen idee y? zijn erg verwarrend
Old 5e sep 2008, 15:25
Lid Fractie

misschien, maar niet zeker zijn iets te doen met software beheersen, en om wat voor reden neemt extra proces is om de uitgang van de luidsprekers, waarschijnlijk niet.

is het hetzelfde op AC en DC en is het, wanneer de muziek wordt afgespeeld luid of is het nog steeds gebeuren, wanneer de rustige

+ Heeft het altijd gedaan?
Old 5e sep 2008, 15:28
Nieuw Lid Fractie

Geen pas onlangs begonnen te doen, toen ik weer terug naar het Verenigd Koninkrijk slecht doen een schone installatie van Windows en zie dan:) en dan laat je het weten: D

Maar haar Zeer vreemd, en de cpu is 1.7ghz 2GB ram en de werking van het net .. en ik heb geprobeerd de batterij verwijderen en laat het gewoon op het lichtnet en het maakt verschil weten: S

Ik moet misschien een nieuw mobo: (dat zal me weer een goed £ 100
Old 5e sep 2008, 15:30
Lid Fractie

humm thats al mijn theroys uit het raam lol, wat gebeurt er bij het afspelen van muziek met een koptelefoon in dan nemen ze uit en nog steeds hetzelfde te doen?
Old 5e sep 2008, 15:38
Administrator Group

Of je spelen via de hoofdtelefoon of luidsprekers die u gebruikt exacly dezelfde software, hardware en drivers.
Old 6e sep 2008, 04:30
Lid Fractie

Ik weet dat ik wilde weten
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.