![]() |
|
| |||
| |||
| Ok im op vakantie in Florida atm met mijn Dell Inspiron 9300, 4 jaar oud en het probleem is het gaat traag wanneer muziek wordt afgespeeld op een mediaspeler met behulp van de sprekers! en ze zijn hard, mijn geluidskaart is een SigmaTel, maar wanneer de muziek wordt afgespeeld via de koptelefoon-aansluiting van het systeem draait perfect! maar wanneer het wordt afgespeeld via luidsprekers van het systeem loopt? any help?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen weg loopt via de luidsprekers vs hoofdtelefoons hebben een verschillende impact hebben op de pc snelheid.
| |||
| |||
| Ik weet dat,, wat im gezegde is de laptop gewoon traag wanneer muziek is outputted via de belangrijkste sprekers en ik heb geen idee y? zijn erg verwarrend |
|
| |||
| |||
| misschien, maar niet zeker zijn iets te doen met software beheersen, en om wat voor reden neemt extra proces is om de uitgang van de luidsprekers, waarschijnlijk niet. is het hetzelfde op AC en DC en is het, wanneer de muziek wordt afgespeeld luid of is het nog steeds gebeuren, wanneer de rustige + Heeft het altijd gedaan? |
|
| |||
| |||
| Geen pas onlangs begonnen te doen, toen ik weer terug naar het Verenigd Koninkrijk slecht doen een schone installatie van Windows en zie dan:) en dan laat je het weten: D Maar haar Zeer vreemd, en de cpu is 1.7ghz 2GB ram en de werking van het net .. en ik heb geprobeerd de batterij verwijderen en laat het gewoon op het lichtnet en het maakt verschil weten: S Ik moet misschien een nieuw mobo: (dat zal me weer een goed £ 100 |
|
| |||
| |||
| humm thats al mijn theroys uit het raam lol, wat gebeurt er bij het afspelen van muziek met een koptelefoon in dan nemen ze uit en nog steeds hetzelfde te doen? |
|
| |||
| |||
| Of je spelen via de hoofdtelefoon of luidsprekers die u gebruikt exacly dezelfde software, hardware en drivers. |
|
| |||
| |||
| Ik weet dat ik wilde weten |