![]() |
|
| |||
| |||
| Ok im på ferie i Florida minibank med min Dell Inspiron 9300, 4 år gamle, og problemet er det går tregt når musikken spilles fra en mediespiller bruke høyttalere! og de er høyt, min soundcard er Sigmatel, men når musikken spilles gjennom hodetelefonkontakt systemet kjører fint! men når de spilles gjennom høyttalerne systemet lags? hjelp?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke mulig å kjøre gjennom høyttalere vs hodetelefoner vil ha noen annen innvirkning på PC hastighet.
| |||
| |||
| Jeg vet det, hva im si er laptop bare går tregt når musikken er outputted gjennom hovedinngangen høyttalerne og jeg har ingen anelse y? sin svært forvirrende |
|
| |||
| |||
| Kanskje, men ikke absolutt sin noe å gjøre med programvaren kontrollere dette, og av en eller annen grunn tar opp ekstra prosessen er å la produksjonen ut av høyttalerne, sannsynligvis ikke riktig. er det samme på AC og DC, og er det når musikken spilles høyt eller gjør det fortsatt skje når det rolig + Har det alltid gjort det? |
|
| |||
| |||
| Nei bare nylig begynt å gjøre det, når jeg kommer tilbake til den uk ill gjøre en ren installasjon av Windows, og se da:), og deretter fortelle deg: D Men Veldig rart, og CPU er 1.7ghz 2GB RAM og kjører av MAINS .. og jeg har forsøkt å fjerne batteriet og forlater det bare på MAINS og gjør det vet forskjellen: S Jeg trenger en ny mobo: (noe som vil sette meg tilbake en god £ 100 |
|
| |||
| |||
| humm dvs alle mine theroys ut av vinduet lol, hva skjer når du spiller av musikk med hodetelefoner på og ta dem ut og fortsatt gjøre det samme? |
|
| |||
| |||
| Enten du spiller via hodetelefoner eller høyttalere du bruker exacly samme programvare, maskinvare og drivere. |
|
| |||
| |||
| Jeg vet at jeg bare ønsket å vite |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Stange Problem med Memory Stick | Jimmy Hat | Drivere og flyttbare medier | 1 | 25 august 2009 07:32 |
| Stange CPU / GPU problem | MiaZmA | General Hardware Chat | 1 | 1 januar 2008 16:34 |
| Stange Boot Problem | TequilaYuen | Drivere og flyttbare medier | 4 | 15 oktober 2007 21:09 |
| Stange problemet virkelig trenger litt hjelp! | sjhills | CPUer, Hovedkort & RAM | 18 | 1 oktober 2007 12:01 |
| Trenger du hjelp med merkelige boot problem | rizse | General Hardware Chat | 3 | 29 august 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |