mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Stange Problem

Reply

Thread Tools
Old 5te Sep 2008, 15:06
New Member Group

Default Stange Problem

Ok im på ferie i Florida minibank med min Dell Inspiron 9300, 4 år gamle, og problemet er det går tregt når musikken spilles fra en mediespiller bruke høyttalere! og de er høyt, min soundcard er Sigmatel, men når musikken spilles gjennom hodetelefonkontakt systemet kjører fint! men når de spilles gjennom høyttalerne systemet lags? hjelp??
Old 5te Sep 2008, 15:20
Administrator Group

Default Stange Problem

Det er ikke mulig å kjøre gjennom høyttalere vs hodetelefoner vil ha noen annen innvirkning på PC hastighet.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5te Sep 2008, 15:22
New Member Group

Default Stange Problem

Jeg vet det, hva im si er laptop bare går tregt når musikken er outputted gjennom hovedinngangen høyttalerne og jeg har ingen anelse y? sin svært forvirrende
Old 5te Sep 2008, 15:25
Medlem Group

Default Stange Problem

Kanskje, men ikke absolutt sin noe å gjøre med programvaren kontrollere dette, og av en eller annen grunn tar opp ekstra prosessen er å la produksjonen ut av høyttalerne, sannsynligvis ikke riktig.

er det samme på AC og DC, og er det når musikken spilles høyt eller gjør det fortsatt skje når det rolig

+ Har det alltid gjort det?
Old 5te Sep 2008, 15:28
New Member Group

Default Stange Problem

Nei bare nylig begynt å gjøre det, når jeg kommer tilbake til den uk ill gjøre en ren installasjon av Windows, og se da:), og deretter fortelle deg: D

Men Veldig rart, og CPU er 1.7ghz 2GB RAM og kjører av MAINS .. og jeg har forsøkt å fjerne batteriet og forlater det bare på MAINS og gjør det vet forskjellen: S

Jeg trenger en ny mobo: (noe som vil sette meg tilbake en god £ 100
Old 5te Sep 2008, 15:30
Medlem Group

Default Stange Problem

humm dvs alle mine theroys ut av vinduet lol, hva skjer når du spiller av musikk med hodetelefoner på og ta dem ut og fortsatt gjøre det samme?
Old 5te Sep 2008, 15:38
Administrator Group

Default Stange Problem

Enten du spiller via hodetelefoner eller høyttalere du bruker exacly samme programvare, maskinvare og drivere.
Old 6te Sep 2008, 04:30
Medlem Group

Default Stange Problem

Jeg vet at jeg bare ønsket å vite
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Stange Problem med Memory Stick Jimmy Hat Drivere og flyttbare medier 1 25 august 2009 07:32
Stange CPU / GPU problem MiaZmA General Hardware Chat 1 1 januar 2008 16:34
Stange Boot Problem TequilaYuen Drivere og flyttbare medier 4 15 oktober 2007 21:09
Stange problemet virkelig trenger litt hjelp! sjhills CPUer, Hovedkort & RAM 18 1 oktober 2007 12:01
Trenger du hjelp med merkelige boot problem rizse General Hardware Chat 3 29 august 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.