mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Subwoofer?

Reply

Thread Tools
Old 16. april 2008, 16:43
Donor-Gruppen

Default Subwoofer?

Er det sikkert at lukke op i hullet, hvor al luften kommer ud af subwoofer? nogen sagde subwooferen har jeg lyder mere naturale denne måde underleddet er synlig på den ene side og hul på den anden underleddet står outwords ikke tilbage eller noget

Mit system: ubr gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ lager køles AC fryser
Bundkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 800
Grafikkort (r):
4870 1GB
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
160GB 7200rpm IDE
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo DVD + /-RW
Sag / PSU:
modded + malet tilfælde w / 1kW Antec
Køling:
2 120mm fans 4 80mm fans og en hdd
Network / Internet:
dobbelt gigabyte län
Monitor (s):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 16. april 2008, 18:29
Donor-Gruppen

Default Subwoofer?

din slags sub er en porteret sub whitch giver lang dyb bas noter .. pluggin hullet op vil gøre det en forseglet encloser whitch giver dig en hård dyb stansning bas note heks i perfer ..

at få den bedste lydkvalitet fra din underenheder bør det eneywere bag dig eller sige under din pc desk
set, at luft hul bør ikke vender dig (skal somwere den måde) TERN den på og gå rundt .. ull her forskellen

som din slags sub er konstrueret til et porteret encloser sin ikke stærk enuf for dig at TERN det i en forseglet encloser som sub kampe luften inde i forseglet kasse dermed sub vil blæse på sige et par uger afhængigt af hvor højt du har det ect.i bør ikke iv gjort det haha. mit råd af en forseglet subwooferen som de er stærke enuf kæmpe igen luften inde .. Jeg vil kigge efter en forseglet encloser subwooferen heks har en lille boks som betyder underleddet plejer har meget luft til at kæmpe imod at give dig hurtig Pouncey bas noter ..
Jeg er ikke alt for sikker på, at de sælger en forseglet sub til en pc .. jeg bruge mit hus sterio med en seprate sub

Hope this helps:)

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 17. april 2008, 12:56
Donor-Gruppen

Default Subwoofer?

ok tak så im gøre en computer skrivebord, og jeg vil gerne have en lille hylde til at stille mit subwoofer i ville dette være et godt sted? sine omkring 3 inches om fra jorden hylden
Old 17. april 2008, 14:34
Donor-Gruppen

Default Subwoofer?

perfekt .. som havnen luft hul plejer være mod dig .. mide være en god idé at sætte sub på nogle tynde svamp at stoppe vibrationer eneything blød virkelig
Old 17. april 2008, 14:43
Donor-Gruppen

Default Subwoofer?

ok vil gøre, men det vil tage et stykke tid for desk at være afsluttet
Old 17. april 2008, 15:49
Donor-Gruppen

Default Subwoofer?

av fik nogle planer .. og jeg siger planer jeg mener i mit HED om at gøre mit eget skrivebord .. blev pc'en tårn stiger ud af den øverste del af desk-motoriserede .. måske endda skærmen

vil gerne se, at der gøres .. synes, det ser alrite også hvis skrivebord er designet ritual
Old 17. april 2008, 16:07
Donor-Gruppen

Default Subwoofer?

wow det ville være sejt, men jeg ville ønske at gøre det med mine fordi jeg dont synes, det fortjener at blive skjult Jeg elsker min computer ... mit skrivebord det vil være på 9 m lang! Jeg fik designet af en af mine moms staldene og nobels magizzines eller noget i den retning dont know hvis u have dem i UK ...
Old 17. april 2008, 20:24
Donor-Gruppen

Default Subwoofer?

iv aldrig stødt på dem her 9 m lang .., der er store
Old 17. april 2008, 22:56
Donor-Gruppen

Default Subwoofer?

skrivebordet del det 5ft lang og resten af det er cabnites
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.