![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det sikkert at lukke op i hullet, hvor al luften kommer ud af subwoofer? nogen sagde subwooferen har jeg lyder mere naturale denne måde underleddet er synlig på den ene side og hul på den anden underleddet står outwords ikke tilbage eller noget
| ||||||||||||
| ||||||||||||
din slags sub er en porteret sub whitch giver lang dyb bas noter .. pluggin hullet op vil gøre det en forseglet encloser whitch giver dig en hård dyb stansning bas note heks i perfer ..at få den bedste lydkvalitet fra din underenheder bør det eneywere bag dig eller sige under din pc desk set, at luft hul bør ikke vender dig (skal somwere den måde) TERN den på og gå rundt .. ull her forskellen som din slags sub er konstrueret til et porteret encloser sin ikke stærk enuf for dig at TERN det i en forseglet encloser som sub kampe luften inde i forseglet kasse dermed sub vil blæse på sige et par uger afhængigt af hvor højt du har det ect.i bør ikke iv gjort det haha. mit råd af en forseglet subwooferen som de er stærke enuf kæmpe igen luften inde .. Jeg vil kigge efter en forseglet encloser subwooferen heks har en lille boks som betyder underleddet plejer har meget luft til at kæmpe imod at give dig hurtig Pouncey bas noter .. Jeg er ikke alt for sikker på, at de sælger en forseglet sub til en pc .. jeg bruge mit hus sterio med en seprate sub ![]() Hope this helps:) Mit system: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| ok tak så im gøre en computer skrivebord, og jeg vil gerne have en lille hylde til at stille mit subwoofer i ville dette være et godt sted? sine omkring 3 inches om fra jorden hylden |
|
| |||
| |||
perfekt .. som havnen luft hul plejer være mod dig .. mide være en god idé at sætte sub på nogle tynde svamp at stoppe vibrationer eneything blød virkelig |
|
| |||
| |||
| ok vil gøre, men det vil tage et stykke tid for desk at være afsluttet |
|
| |||
| |||
| av fik nogle planer .. og jeg siger planer jeg mener i mit HED om at gøre mit eget skrivebord .. blev pc'en tårn stiger ud af den øverste del af desk-motoriserede .. måske endda skærmen ![]() ![]() vil gerne se, at der gøres .. synes, det ser alrite også hvis skrivebord er designet ritual |
|
| |||
| |||
| wow det ville være sejt, men jeg ville ønske at gøre det med mine fordi jeg dont synes, det fortjener at blive skjult Jeg elsker min computer ... mit skrivebord det vil være på 9 m lang! Jeg fik designet af en af mine moms staldene og nobels magizzines eller noget i den retning dont know hvis u have dem i UK ... |
|
| |||
| |||
| iv aldrig stødt på dem her 9 m lang .., der er store![]() |
|
| |||
| |||
| skrivebordet del det 5ft lang og resten af det er cabnites |