mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Subwoofer?

Reply

Thread Tools
Old 16 apr 2008, 16:43
Donor Groep

Default Subwoofer?

Is het veilig om aan te sluiten op het gat waar de lucht komt uit de subwoofer? iemand zei dat de subwoofer heb ik geluiden meer naturale die manier het deelgebied is zichtbaar aan de ene zijde en het gat aan de andere het deelgebied wordt geconfronteerd outwords niet achteruit of iets

Mijn Systeem: UBR gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ voorraad gekoeld ac vriesschepen
Moederbord:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Geheugen:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1gb
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
160GB 7200rpm ide
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo DVD + /-rw
Case / PSU:
modded + geschilderd geval w / 1kW Antec
Koeling:
2 120mm fans 4 80mm fans en een hdd
Netwerk / Internet:
dual gigabyte lan
Monitor (s):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 16 apr 2008, 18:29
Donor Groep

Default Subwoofer?

uw soort sub is een geporteerd sub whitch geeft de lange diepe bas aantekeningen .. pluggin de opening zal er een verzegeld encloser whitch geeft je een harde diepe bas ponsen nota heks i perfer ..

om de beste geluidskwaliteit uit uw subsystemen moet worden eneywere achter je zeggen of onder uw bureau pct
principe dat lucht gat mag niet naar u toe (moet somwere de weg) stern het op en lopen rond .. ull hier het verschil

als uw soort sub is ontworpen voor een geporteerd encloser zijn niet sterk enuf voor u stern in een verzegelde encloser als het deelgebied gevechten de lucht in de verzegelde doos dus het deelgebied zal blazen zeggen in een paar weken, afhankelijk hoe hard je hebt het ect.i niet iv gedaan haha. mijn advies door een gesloten subwoofer als ze sterke enuf vechten weer de lucht in .. Ik zou kijken voor een verzegelde encloser subwoofer heks heeft een klein vak als dat betekent dat het deelgebied wont hebben veel lucht te bestrijden zodat u snel pouncey bas aantekeningen ..
Ik ben niet zo zeker van zij verkopen een verzegelde onderaannemers voor een st .. Ik gebruik mijn huis sterio met een seprate sub

hoop dat dit helpt:)

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 17 apr 2008, 12:56
Donor Groep

Default Subwoofer?

ok thanks so im het maken van een computer bureau en ik wil een beetje plat om mijn subwoofer in zou dit een goede plek? zijn ongeveer 3 cm over de grond van de plank
Old 17 apr 2008, 14:34
Donor Groep

Default Subwoofer?

perfecte .. als de poort lucht gat wont worden naar u toe .. mijt een goed idee om de sub op sommige dunne spons te stoppen trillingen eneything zachte echt
Old 17 apr 2008, 14:43
Donor Groep

Default Subwoofer?

ok zal doen, maar het zal een tijdje duren voor het bureau te worden afgewerkt
Old 17 apr 2008, 15:49
Donor Groep

Default Subwoofer?

av heb plannen .. en ik zeg plannen bedoel ik in mijn HED het maken van mijn eigen bureau .. waren de pct toren stijgt uit de bovenkant van de bureau-gemotoriseerde .. misschien zelfs het scherm

zou graag zien dat dat gebeurd .. vind het ok te kijken als de balie is ontworpen ritus
Old 17 apr 2008, 16:07
Donor Groep

Default Subwoofer?

wow dat zou wel gaaf, maar ik zou willen doen met de mijne, want ik denk niet dat het verdient te worden verborgen Ik hou van mijn computer ... mijn bureau gaat om een 9 m lang! Ik heb het ontwerp van een van mijn moeders schuren en Nobels magizzines of zoiets dont know if u hebt deze in het Verenigd Koninkrijk ...
Old 17 apr 2008, 20:24
Donor Groep

Default Subwoofer?

iv nooit komen ze hier 9 m lang .. dat is groot
Old 17 apr 2008, 22:56
Donor Groep

Default Subwoofer?

het bureau deel 5ft lang en de rest van het cabnites
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Zekering Blown op Tannoy TS12 Subwoofer robina80 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 13 27 feb 2009 10:10
Tannoy TS12 Subwoofer Speaker robina80 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 6 18 feb 2009 16:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.