![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het veilig om aan te sluiten op het gat waar de lucht komt uit de subwoofer? iemand zei dat de subwoofer heb ik geluiden meer naturale die manier het deelgebied is zichtbaar aan de ene zijde en het gat aan de andere het deelgebied wordt geconfronteerd outwords niet achteruit of iets
| ||||||||||||
| ||||||||||||
uw soort sub is een geporteerd sub whitch geeft de lange diepe bas aantekeningen .. pluggin de opening zal er een verzegeld encloser whitch geeft je een harde diepe bas ponsen nota heks i perfer ..om de beste geluidskwaliteit uit uw subsystemen moet worden eneywere achter je zeggen of onder uw bureau pct principe dat lucht gat mag niet naar u toe (moet somwere de weg) stern het op en lopen rond .. ull hier het verschil als uw soort sub is ontworpen voor een geporteerd encloser zijn niet sterk enuf voor u stern in een verzegelde encloser als het deelgebied gevechten de lucht in de verzegelde doos dus het deelgebied zal blazen zeggen in een paar weken, afhankelijk hoe hard je hebt het ect.i niet iv gedaan haha. mijn advies door een gesloten subwoofer als ze sterke enuf vechten weer de lucht in .. Ik zou kijken voor een verzegelde encloser subwoofer heks heeft een klein vak als dat betekent dat het deelgebied wont hebben veel lucht te bestrijden zodat u snel pouncey bas aantekeningen .. Ik ben niet zo zeker van zij verkopen een verzegelde onderaannemers voor een st .. Ik gebruik mijn huis sterio met een seprate sub ![]() hoop dat dit helpt:) Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| ok thanks so im het maken van een computer bureau en ik wil een beetje plat om mijn subwoofer in zou dit een goede plek? zijn ongeveer 3 cm over de grond van de plank |
|
| |||
| |||
perfecte .. als de poort lucht gat wont worden naar u toe .. mijt een goed idee om de sub op sommige dunne spons te stoppen trillingen eneything zachte echt |
|
| |||
| |||
| ok zal doen, maar het zal een tijdje duren voor het bureau te worden afgewerkt |
|
| |||
| |||
| av heb plannen .. en ik zeg plannen bedoel ik in mijn HED het maken van mijn eigen bureau .. waren de pct toren stijgt uit de bovenkant van de bureau-gemotoriseerde .. misschien zelfs het scherm ![]() ![]() zou graag zien dat dat gebeurd .. vind het ok te kijken als de balie is ontworpen ritus |
|
| |||
| |||
| wow dat zou wel gaaf, maar ik zou willen doen met de mijne, want ik denk niet dat het verdient te worden verborgen Ik hou van mijn computer ... mijn bureau gaat om een 9 m lang! Ik heb het ontwerp van een van mijn moeders schuren en Nobels magizzines of zoiets dont know if u hebt deze in het Verenigd Koninkrijk ... |
|
| |||
| |||
| iv nooit komen ze hier 9 m lang .. dat is groot![]() |
|
| |||
| |||
| het bureau deel 5ft lang en de rest van het cabnites |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zekering Blown op Tannoy TS12 Subwoofer | robina80 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 13 | 27 feb 2009 10:10 |
| Tannoy TS12 Subwoofer Speaker | robina80 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 18 feb 2009 16:10 |
| Thread Tools | |
| |