![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det trygt å koble opp hullet der all luft kommer ut av subwoofer? Noen sa subwooferen har jeg høres mer naturale sånn sub er synlig på den ene siden og hull på den andre sub vender outwords ikke bakover eller noe
| ||||||||||||
| ||||||||||||
den slags sub er oversatt sub whitch gir lang dyp bass notater .. pluggin hullet opp vil gjøre det en forseglet encloser whitch gir et hardt dypt punching bass oppmerksom heks i perfer ..å få best mulig lydkvalitet fra sub bør det være eneywere bak deg eller si under PCen desk utgangspunktet at luften hullet skal ikke være mot deg (må være somwere ut way) tern den på og rusle rundt .. ull her forskjellen som type sub er designet for en oversatt encloser sin ikke sterke enuf for deg å tern den i en forseglet encloser som sub kamper luften inne i forseglet boks derav sub vil blåse i si noen uker avhengig av hvor høyt du har det ect.i bør ikke iv gjort det haha. mitt råd av en forseglet sub woofer som de er sterke enuf å slåss igjen luften inne .. Jeg vil se etter en forseglet encloser sub woofer witch har en liten boks som betyr sub wont har mye luft for å kjempe mot å gi deg rask pouncey bass notater .. Jeg er ikke så sikker på at de selger en forseglet sub på en PC .. jeg bruke huset sterio med seprate sub ![]() håper dette hjelper:) Min System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| ok takk så im å lage en datamaskin desk og jeg vil ha litt sokkel til å sette min subwoofer i ville dette være et bra sted? sine om lag 3 inches om fra bakken sokkelen |
|
| |||
| |||
perfekt .. som port luft hull wont være mot deg .. mite være lurt å sette sub på noen tynne svamp å stoppe vibrasjoner eneything myk virkelig |
|
| |||
| |||
| ok skal gjøre, men det vil ta en stund for desk å være ferdig |
|
| |||
| |||
| av har noen planer .. vel jeg si planer mener jeg i mitt Hed for å gjøre mitt eget skrivebord .. ble PC-tårnet stiger ut av toppen av desk-motorisert .. kanskje skjermen ![]() ![]() ønsker å se det ferdig .. tror det ser alrite også om bord er utformet Rite |
|
| |||
| |||
| wow som ville vært kult, men jeg ønsker å gjøre det med mine fordi jeg ikke synes det fortjener å bli skjult i love min datamaskin ... mitt bord det skal være 9 fot lang! Jeg har utformingen av en av mine moms barns og Nobels magizzines eller noe sånt dont vite hvis u ha dem i UK ... |
|
| |||
| |||
| iv aldri kommer over dem her 9 fot lang .. som er stor![]() |
|
| |||
| |||
| skrivebordet del det 5ft lang og resten av det cabnites |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fuse Blown på Tannoy TS12 Subwoofer | robina80 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 13 | 27 februar 2009 10:10 |
| Tannoy TS12 Subwoofer Speaker | robina80 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 18 februar 2009 16:10 |
| Thread Tools | |
| |