![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det säkert att koppla upp hålet där all luft kommer ut från subwoofern? Någon sa subwooferns jag låter mer naturale så underkommittéerna syns på ena sidan och hål på den andra undergruppen är vänd outwords inte bakåt eller någonting
| ||||||||||||
| ||||||||||||
din typ av underleverantörer är en porterade delsektion häxa ger lång djup bas noterar .. pluggin hålet upp blir det ett förseglat encloser häxa ger dig ett hårt djupa stans bass not häxa i perfer ..att få bästa ljudkvalitet från din sub bör eneywere bakom dig eller säga under ert st skrivbord sett att luft hål bör inte vara mot dig (måste somwere ur vägen) tern på den och gå runt .. ull här skillnaden som din typ av sub är konstruerad för en porterade encloser dess inte stark enuf för dig att tärna den i en förseglad encloser som underleverantörer kämpar luften inne i förseglade lådan därmed underkommittéerna kommer att blåsa i säga några veckor beroende på hur högt du har det ect.i bör inte iv gjort det haha. mitt råd med ett förseglat subwooferhögtalaren eftersom de är starka enuf kämpa igen luften inuti .. Jag skulle leta efter ett förseglat encloser subwooferhögtalaren häxa har en liten låda som det innebär underkommittéerna brukar ha mycket luft att kämpa emot att ge dig snabb pouncey bass noterar .. Jag är inte alltför säker på att de säljer ett förseglat underleverantörer för en st .. jag använder mitt hus sterio med en seprate sub ![]() hoppas att detta hjälper:) Mitt System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| |||
| |||
| ok tack så viktigt att göra en dator skrivbord och jag vill ha en liten hylla att ställa min subwoofer i skulle detta vara ett bra ställe? dess ungefär 3 inches om från grunden hyllan |
|
| |||
| |||
perfekt .. som hamnen luft hål brukar vara mot dig .. mite vara en god idé att sätta sub på några tunna svamp för att stoppa skakningar eneything mjuk verkligen |
|
| |||
| |||
| ok att göra men det kommer ta ett tag för skrivbord vara avslutad |
|
| |||
| |||
| av har några planer .. och jag säger som jag menar i min HED att göra mitt eget skrivbord .. var st torn stiger ut från toppen av desk-motor .. kanske skärmen ![]() ![]() skulle vilja se det gjort .. tycker det ser alrite även om skrivbordet är utformad rit |
|
| |||
| |||
| wow det skulle vara häftigt, men jag skulle vilja göra det med mig eftersom jag dont tycker att det förtjänar att dolda Jag älskar min dator ... mitt skrivbord det kommer att bli 9 m lång! Jag har utformningen av en av mina mammor barns och Nobels magizzines eller nåt sånt vet om u har de i Storbritannien ... |
|
| |||
| |||
| iv aldrig stött på dem här 9 fot lång .. det är stora![]() |
|
| |||
| |||
| skrivbordsstället del det 5FT lång och resten av det cabnites |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Säkring Blown på Tannoy TS12 Subwoofer | robina80 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 13 | 27 februari 2009 10:10 |
| Tannoy TS12 Subwoofer Speaker | robina80 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 18 februari 2009 16:10 |
| Thread Tools | |
| |