![]() |
|
| |||
| |||
| I dag har jeg skiftet til Vista Ultimate Edition. Men jeg har et problem. Jeg har installeret alle de drivere, der normalt leveres med Mobo cd. Stadig, jeg er ikke i stand til at få lyden. Mine højttalere er fine og ikke noget problem med dem. Kan du fortælle mig løsningen. Hvis du har brug for ekstra information så fortælle mig, vil jeg forsøge at give dig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| installere de nyeste drivere fra producenterne website driverne på mobo cd kan være meget ud af og ikke Vista kompatible
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Det tror jeg ikke. Jeg har købt mit system på 2 januar i år. Jeg er sikker på førerne er Vista kompatible. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den første ting at prøve er nye drivere, som mrdavey foreslået.
| |||
| |||
| Jeg har Intel oprindelige 965 RY mobo. Jeg sagde jo mit system har nyeste config |
|
| |||
| |||
| nye drivere er frigivet hele tiden, så medmindre du har kontrolleret på nettet for nyere drivere de kunne være ude af ill kontrollere for ya
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| cant synes at finde det Download Everest i vores download sektion og fortælle os, hvad lydkort du fik? eller om bord? model nummer, vi er ude efter
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Hvis din mor bord er Intel ® Desktop Board DG965RY, en ny Audio Driver blev løsladt den 10. oktober 2007 (vers. 5548v13), som du kan downloade her hvis du kører 32bit Vista og ikke 64bit. IIT's temmelig usandsynligt, at du ville have modtaget dette med din nye maskine, som mobo fabrikanterne normalt producere drivere, før produktionen, som for denne mobo blev begyndelsen af 2007 mener jeg. Det kan være en god ide at afinstallere den gamle driver, før du installerer den nye. Hvis du har (vers. 5548v13) installeret lad os det vide. |
|
| |||
| |||
| Jeg har installeret nye drivere, men stadig ingen hjælp. Jeg er ikke i stand til at finde fejlen. Jeg har forsøgt følgende trin: 1) hentede lyddrivere herfra 2) Jeg har forsøgt at opdatere lyddrivere ved Kontrolpanel / device manager / system derefter opdatere / kigge efter ændringer Resultat: Jeg er ikke at få lyd ved start (vista standard lyd ved start), men når jeg prøver at afspille en mp3 eller film, så lyden bliver partier. Hvad skal jeg gøre nu |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista lyd Pack! | KanoakaVirus | Windows-operativsystemer | 2 | 30. maj 2008 20:24 |
| Vista lydoptager. Hvordan virker det | ashmehta | General Software Chat | 3 | 12. maj 2008 12:30 |
| Er der nogen mulighed for at vide, hvis jeg skiftede min computer i dag? | SuiSamurai | General Software Chat | 6 | 1 januar 2008 17:10 |
| Hjælp! jeg skiftede til min nye Antec 900, men nu er min pc plejer starte op! | cheesepuff | General Hardware Chat | 14 | 18th Dec 2007 14:48 |
| Vista lyd crash | hotrodbiker | Multimedia & Codecs | 1 | 3. sep 2007 01:01 |
| Thread Tools | |
| |