![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tänään olen vaihtanut Vista Ultimate painos. Minulla on kuitenkin yksi ongelma. Olen asentanut kaikki ohjaimet, että yleensä tulee Mobo cd. Silti, en voi saada äänen. Omat kaiuttimet on sakko ja mitään ongelmia niiden kanssa. Voitko kertoa minulle ratkaisu. Jos tarvitset lisää tietoa sitten kertoa minulle, joten yritän antaa teille |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| asentaa uusimman kuljettajat valmistajien verkkosivuilla kuljettajien on mobo cd voivat olla hyvin ulos päivätty eikä Vista yhteensopiva
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| En usko niin. Olen ostanut my system Tammikuu 2nd tänä vuonna. Olen varma, että kuljettajat ovat näköala yhteensopivia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensimmäinen asia yrittää on uusia ajureita, kuten mrdavey ehdotti.
| |||
| |||
| Olen Intel alkuperäinen 965 RY mobo. Sanoin teille järjestelmä on uusin config |
|
| |||
| |||
| uusille kuljettajille luovutetaan koko ajan niin, paitsi jos olet tarkistanut Webissä uudempia ohjaimia he voisivat olla päivätty huonosti tarkistaa ya
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| cant näyttävät löytävän sen Lataa Everest meidän lataa kohta ja kerro meille, mitä audio-kortti sinulla on? tai laivalla? mallinumerollaan haemme
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Jos äiti aluksella on Intel ® Desktop Board DG965RY, uuden Audio Driver julkaistiin 10. lokakuu 2007 (vers. 5548v13), jonka voit ladata tässä olettaen, sinulla on käynnissä 32bit Vista eikä 64bit. Iit on melko epätodennäköistä, että olisit saanut tämän uuden koneen, kuten mobo valmistajat yleensä tuottavan kuljettajien ennen tuotantoa, jotka tämän mobo oli vuoden 2007 alussa minä uskon. Se voi olla hyvä ajatus poistaa vanhoja kuljettaja, ennen kuin asennat uuden. Jos sinulla on (vers. 5548v13) asennettu meille. |
|
| |||
| |||
| Olen asentanut uusia ajureita mutta vieläkään ei ole apua. En ole kyenneet löytämään vika. Olen yrittänyt seuraavasti: 1) ladannut audio ajurit täältä 2) Olen yrittänyt päivittää äänikortin ohjaimet on Ohjauspaneeli / Device Manager / system sitten refresh / etsiä muutoksia Tulos: En saa ääni käynnistettäessä (näköala default ääni käynnistettäessä), mutta aina kun yritän toistaa MP3-tai elokuva sitten, että terve saada erästä. Mitä minun pitäisi tehdä nyt |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vista äänen Pack! | KanoakaVirus | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 30. toukokuuta 2008 20:24 |
| Vista Ääninauhuri. Miten se toimii | ashmehta | General Software Chat | 3 | 12. toukokuuta 2008 12:30 |
| Onko mitään keinoa tietää, jos virta minun tietokone tänään? | SuiSamurai | General Software Chat | 6 | 1. Jan 2008 17:10 |
| Apu! i vaihtoi uudet Antec 900, mutta nyt minun PC tapana aloittaa! | cheesepuff | Rautatavaran Chat | 14 | 18. Joulukuu 2007 14:48 |
| Vista äänen kaatua | hotrodbiker | Multimedia & Codecs | 1 | 3. Sep 2007 01:01 |
| Thread Tools | |
| |