![]() |
|
| |||
| |||
| Vandaag heb ik overgeschakeld naar Vista Ultimate Edition. Maar ik heb een probleem. Ik heb alle stuurprogramma's die meestal geleverd met mobo cd. Toch, ik ben niet in staat om het geluid. Mijn luidsprekers zijn boete en geen enkel probleem met hen. Kunt u me de oplossing. Als u extra informatie dan vertellen me dat ik zal proberen om u |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| installeer de nieuwste drivers van de fabrikanten website de drivers op de mobo cd kunnen zeer uit gedateerd en niet Vista compatibel
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ik denk het niet. Ik heb mijn systeem gekocht op 2 jan dit jaar. Ik weet zeker dat de drivers zijn Vista compatibel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het eerste ding om te proberen een nieuwe drivers, zoals mrdavey gesuggereerd.
| |||
| |||
| Ik heb intel origineel 965 RY mobo. Ik vertelde je mijn systeem heeft laatste config |
|
| |||
| |||
| nieuwe drivers zijn vrijgegeven alle tijd dus, tenzij u hebt gecontroleerd op het web voor nieuwere drivers kunnen worden uit gedateerd ziek controleren ya
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| cant lijken te vinden Everest downloaden in onze download sectie en vertel ons wat geluidskaart heb je? of aan boord? typenummer zijn we op zoek naar
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Als je moeder bord is de Intel ® Desktop Board DG965RY, een nieuwe Audio Driver is uitgebracht op de 10e oktober 2007 (vers. 5548v13), die u kunt downloaden hier de veronderstelling dat u met Vista 32bit en 64bit niet. IIT's vrij onwaarschijnlijk dat u zou hebben ontvangen, dit met uw nieuwe machine, zoals mobo fabrikanten normaliter produceren bestuurders, voor de productie, die voor dit mobo werd begin 2007 geloof ik. Het kan een goed idee om het verwijderen van de oude driver, vóór de installatie van de nieuwe. Als u (vers. 5548v13) geïnstalleerd Laat het ons weten. |
|
| |||
| |||
| Ik heb nieuwe drivers, maar nog steeds geen hulp. Ik ben niet in staat om de fout. Ik heb geprobeerd volgende stappen: 1) gedownloade audio drivers van hier 2) Ik heb geprobeerd om Vernieuw de audio-drivers Control Panel / Apparaatbeheer / system vernieuw / kijken voor veranderingen Resultaat: Ik krijg niet goed bij het opstarten (Vista standaard geluid bij het opstarten), maar wanneer ik probeer te spelen van een mp3 of film dan dat geluid krijgen percelen. Wat moet ik nu doen |