![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, mit problem er sammen med min jack / noget som dette. Jeg har Intel audio studio for xp, så i min XP Jeg har konfigureret mine højttalere for det. men som min modo cd ikke har Intel lyd studie Jeg er ikke i stand til at konfigurere den. Kender du linket til Intel audio studio for vista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vidt jeg kan gøre ud Intel ikke har udgivet en Vista-version
| |||
| |||
| derefter, hvordan du justerer lyden afbrydere |
|
| |||
| |||
| Det er et meget godt spørgsmål ..... Hvis din leverandør solgte pc som Vista kompatible, jeg vil tale til ham, beder om støtte. Du kan også tale med Intel Tech Support, men jeg vil ikke holde din ånde. |
|
| |||
| |||
| tak for svaret, jeg har anmodet om støtte fra sælgeren. lad os se |
|
| |||
| |||
| Held og lykke Hvis du ikke kan løse det ved hjælp af drivere / software, en anden mulighed er at installere et PCI-lydkort, der er Vista kompatible. Hvis din Leverandør solgt dig maskinen som Vista-kompatibel, få ham til at bære omkostningerne |
|
| |||
| |||
| Windows Vista er en bunke lort jeg har haft det samme problem og iv forsøgt at ændre de chauffører, men ingen held. Windows Vista også optager din hukommelse ligesom ingen bodys business sine også vil blive erstattet næste år, fordi Microsoft mener, at operativsystemet er crap så hvis jeg var dig, at jeg ville gå til Windows XP (Professional), fordi det har et stabilt operativsystem. ![]() Glad for at hjælpe! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista lyd Pack! | KanoakaVirus | Windows-operativsystemer | 2 | 30. maj 2008 20:24 |
| Vista lydoptager. Hvordan virker det | ashmehta | General Software Chat | 3 | 12. maj 2008 12:30 |
| Er der nogen mulighed for at vide, hvis jeg skiftede min computer i dag? | SuiSamurai | General Software Chat | 6 | 1 januar 2008 17:10 |
| Hjælp! jeg skiftede til min nye Antec 900, men nu er min pc plejer starte op! | cheesepuff | General Hardware Chat | 14 | 18th Dec 2007 14:48 |
| Vista lyd crash | hotrodbiker | Multimedia & Codecs | 1 | 3. sep 2007 01:01 |
| Thread Tools | |
| |