vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Siirryttiin näköala, nyt ei ääntä

Reply

Thread Tools
Old 1 helmikuu 2008, 07:26
Jäsen

Mielestäni ongelma on minun jack / jotain tällaista. Olen Intel Audio studio on xp, niin minun XP Olen määritetty minun puhujia sitä. mutta minun modo cd ei ole Intel Audio studio en voi määrittää sitä. sinä tiedät linkkiä Intel Audio studio varten näköala.
Old 1 helmikuu 2008, 08:53
Rahoittajien ryhmän

Sikäli kuin voin antaa Intel ei ole julkaissut Vista-versio

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2 helmikuu 2008, 02:23
Jäsen

sitten miten säätää äänen kytkimet
Old 2 helmikuu 2008, 02:48
Rahoittajien ryhmän

Se on erittäin hyvä kysymys ..... Jos toimittaja myi PC kuin Vista yhteensopiva, haluan puhua hänelle, pyytää tukea. Voit myös puhua Intel Tech Support, mutta en pidä hengitys.
Old 4 helmikuu 2008, 04:33
Jäsen

Kiitos vastauksesta, olen pyytänyt tukea myyjä. saa nähdä
Old 4 helmikuu 2008, 04:54
Rahoittajien ryhmän

Onnea

Jos et pysty ratkaisemaan sitä kautta drivers / ohjelmistot, toinen vaihtoehto on asentaa PCI Sound Card, että on Vista-yhteensopivia. Jos Toimittajapiste myi sinulle koneen kuin Vista-yhteensopiva, saada hänet kustannuksista
Old 22 maaliskuu 2008, 13:24
Jäsen

Windows Vista on kasa crap i on ollut sama ongelma ja iv yrittänyt muuttaa ajurit, mutta ei onnea. Windows Vista myös vie muistiasi kuten ei bodys liiketoimintaa sen myös tulee korvata ensi vuonna, koska Microsoft on sitä mieltä, että käyttöjärjestelmä on paska niin, jos olisin sinä menisin Windows XP (ammatillinen), koska se on vakaa käyttöjärjestelmä.

Glad auttaa!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.