![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror problemet mitt er med jack / noe sånt. Jeg har Intel lyd studio for xp, så i min XP jeg har konfigurert høyttalerne mine for det. Men som min modo cd ikke har Intel lyd studio jeg ikke i stand til å konfigurere den. vet du koblingen for Intel lyd studio for vista.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Så vidt jeg kan gjøre ut Intel ikke har gitt ut en Vista versjon
|
|||
|
|||
|
deretter hvordan du justerer lyden brytere
|
|
|
|||
|
|||
|
Det er et veldig godt spørsmål ..... Hvis din leverandør solgte PC som Vista kompatible, jeg ville være å tale til ham, der vi ber om støtte. Du kan også snakke med Intel Tech Support, men jeg vil ikke holde pusten.
|
|
|
|||
|
|||
|
takk for svar, jeg har bedt om støtte fra leverandører. La oss se
|
|
|
|||
|
|||
|
Lykke til
Hvis du ikke klarer å løse det gjennom drivere / software, et annet alternativ er å installere et PCI lydkort, som er Vista-kompatibel. Hvis din leverandør solgt deg maskinen som Vista kompatible, få ham til å bære kostnadene
|
|
|
|||
|
|||
|
Windows Vista er en haug med dritt jeg har hatt det samme problemet og iv forsøkt å endre drivere men nei. Windows Vista også tar opp minne som ingen bodys virksomheten sin også skal byttes ut neste år fordi microsoft mener operativsystemet er crap så hvis jeg var deg jeg ville gå til Windows XP (Professional) fordi den har et stabilt operativsystem.
![]() Glad for å hjelpe! |