![]() |
|
| |||
| |||
| Jag tror mitt problem är med min jack / något sådant. Jag har Intel ljud studio för xp, så i mitt XP Jag har konfigurerat min talare för det. men som min modo cd inte har Intel audio studio jag inte kan konfigurera den. vet du på länken för Intel audio studio för vista. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Såvitt jag kan lämna ut Intel inte har släppt en Vista-version
| |||
| |||
| sedan hur man kan justera ljudet växlar |
|
| |||
| |||
| Det är en mycket bra fråga ..... Om din leverantör sålde datorn som Vista-kompatibla, jag skulle prata med honom, be om stöd. Du kan också tala med Intel Tech Support, men jag skulle inte hålla andan. |
|
| |||
| |||
| tack för svaret, jag har bett om stöd från försäljare. Låt oss se |
|
| |||
| |||
| Lycka till Om du inte kan lösa det genom drivrutiner / mjukvara, ett annat alternativ är att installera ett PCI ljudkort som är Vista-kompatibla. Om din leverantör sålde du maskinen som Vista-kompatibel, få honom att stå för kostnaderna |
|
| |||
| |||
| Windows Vista är en hög med skit jag har haft samma problem och iv försökte byta förare men ingen lycka. Windows Vista tar även upp ditt minne som ingen kroppens verksamhet dess också kommer att ersättas nästa år eftersom Microsoft anser att operativsystemet är skit så om jag var du skulle jag gå till Windows XP (Professional) eftersom det har ett stabilt operativsystem. ![]() Glad för hjälp! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista ljud Pack! | KanoakaVirus | Windows-operativsystem | 2 | 30 maj 2008 20:24 |
| Vista Ljudinspelaren. hur fungerar det | ashmehta | General Software Chat | 3 | 12 maj 2008 12:30 |
| Finns det något sätt att veta om jag bytte min dator idag? | SuiSamurai | General Software Chat | 6 | 1 januari 2008 17:10 |
| HJÄLP! Jag bytte till mina nya Antec 900 men nu har min dator brukar starta! | cheesepuff | General Hardware Chat | 14 | 18 december 2007 14:48 |
| Vista ljud krasch | hotrodbiker | Multimedia & Codecs | 1 | 3:e sep 2007 01:01 |
| Thread Tools | |
| |