mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Usædvanlig Sound Problem

Reply

Thread Tools
Old 26 marts 2008, 08:37
Medlem Gruppen

Default Usædvanlig Sound Problem

Jeg har for nylig bygget en skrivebordet, Nvidia SLI 680i, Q6600, 2GB, 8800GT, XP Pro, 500 GB, 600 watt PS, blah blah blah.

Jeg bruger den indbyggede i lyd med Realtek drivere der fulgte med bundkortet pakke og lyden har fungeret perfekt siden jeg bygget computeren ved udgangen af januar.

Den anden dag, jeg startede den op, har noget arbejde, og derefter begyndte at spille en sang i iTunes, men lyden kun kom ud af den venstre højttaler. Jeg prøvede et par forskellige programmer og endda lyd fra vids i IE 7, men med samme resultat. Jeg testede talerne på en anden computer, og de fungerer fint. Jeg er også genindlæses de chauffører, der fulgte med bundkortet, men intet er ændret. Der var ingen ændringer i forhold til enhver hardware på computeren mellem, når det fungerer, og når det ikke var, og der var ingen reel softwareændringer gjort, at jeg kender til.

Det interessante del af det er, at hvis jeg åbner lydkort controller software (Realtek), mens der afspilles en sang i iTunes, sangen kun kommer ud i venstre højttaler, men hvis jeg tænd software indbyggede i rumklang, den rumklang kommer ud af begge højttalere, men sangen selv kun kommer ud af den venstre højttaler.

Jeg er temmelig god med computere og audio software / hardware, som jeg er musiker, men jeg er ikke tech, så enhver hjælp til dette ville være værdsat. Jeg har gjort et stort stykke fejlfinding og har ikke været i stand til at løse problemet. At være musiker er det begyndt at blive en big deal, og jeg kan ikke finde en e-mail-adresse for Realtek til at kontakte deres support center, enten.

Joe
Old 26 marts 2008, 09:36
Administrator Gruppen

Har du forsøgt at re-installation af drivere og / eller ved hjælp af en opdateret version fra Realtek?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 26 marts 2008, 09:40
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
Har du forsøgt at re-installation af drivere og / eller ved hjælp af en opdateret version fra Realtek?
Jeg har geninstalleret de drivere, og de synes også at være den mest opdaterede versioner fra Realtek.
Old 26 marts 2008, 10:23
Donor-Gruppen

Prøv unistalling dem, og derefter genstarte og installere dem igen.

Også har du prøvet forskellige højttalere eller hovedtelefoner i lydkort målertavle.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26 marts 2008, 10:46
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
Prøv unistalling dem, og derefter genstarte og installere dem igen.

Også har du prøvet forskellige højttalere eller hovedtelefoner i lydkort målertavle.
1. Jeg vil forsøge at afinstallere, genstart, og derefter installerer det igen, men hvordan går jeg om afinstallation drivere? Jeg har aldrig gjort det før.

2. Jeg forsøgte hovedtelefoner i, at stikket og fik samme resultat. Det er et enkelt 1 / 8 "stereo-stikket på bagsiden af bundkortet, bare så du ved.
Old 26 marts 2008, 10:51
Donor-Gruppen

har du gået ind på kontrolpanelet og konfigureret højttalerne?

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 26 marts 2008, 11:06
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mrdaveyk View Post
har du gået ind på kontrolpanelet og konfigureret højttalerne?
Ja, jeg har forsøgt at konfigurere taleren og audio indstillinger i Windows, Realtek, og i de forskellige programmer jeg har forsøgt at lytte til lyd med (iTunes, IE, etc, etc).
Old 26 marts 2008, 11:13
Donor-Gruppen

At afinstallere, skal du gå til Device Manager / Sound video og spil, fremhæve Realtek Audio controller, højreklik og vælg afinstallere.
Old 1. april 2008, 12:43
Medlem Gruppen

Ja jeg er enig afinstallere og indtast kontrolpanelet gå på spil skal du højreklikke på ikonet og afinstallere den.
Du har ret philthomas.Godt arbejde!
Old 7. april 2008, 13:38
Medlem Gruppen

Bare så du fyre kender jeg til sidst bare kørte en Windows Systemgendannelse tilbage til om et par uger tidligere (til en tid, jeg vidste var, før problemet startede) og lyden fungerer upåklageligt nu, så det var bestemt et software / driver problem. Det har været kører fint nu for et par uger.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.