![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig bygget en skrivebordet, Nvidia SLI 680i, Q6600, 2GB, 8800GT, XP Pro, 500 GB, 600 watt PS, blah blah blah. Jeg bruger den indbyggede i lyd med Realtek drivere der fulgte med bundkortet pakke og lyden har fungeret perfekt siden jeg bygget computeren ved udgangen af januar. Den anden dag, jeg startede den op, har noget arbejde, og derefter begyndte at spille en sang i iTunes, men lyden kun kom ud af den venstre højttaler. Jeg prøvede et par forskellige programmer og endda lyd fra vids i IE 7, men med samme resultat. Jeg testede talerne på en anden computer, og de fungerer fint. Jeg er også genindlæses de chauffører, der fulgte med bundkortet, men intet er ændret. Der var ingen ændringer i forhold til enhver hardware på computeren mellem, når det fungerer, og når det ikke var, og der var ingen reel softwareændringer gjort, at jeg kender til. Det interessante del af det er, at hvis jeg åbner lydkort controller software (Realtek), mens der afspilles en sang i iTunes, sangen kun kommer ud i venstre højttaler, men hvis jeg tænd software indbyggede i rumklang, den rumklang kommer ud af begge højttalere, men sangen selv kun kommer ud af den venstre højttaler. Jeg er temmelig god med computere og audio software / hardware, som jeg er musiker, men jeg er ikke tech, så enhver hjælp til dette ville være værdsat. Jeg har gjort et stort stykke fejlfinding og har ikke været i stand til at løse problemet. At være musiker er det begyndt at blive en big deal, og jeg kan ikke finde en e-mail-adresse for Realtek til at kontakte deres support center, enten. Joe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du forsøgt at re-installation af drivere og / eller ved hjælp af en opdateret version fra Realtek?
| |||
| |||
| Jeg har geninstalleret de drivere, og de synes også at være den mest opdaterede versioner fra Realtek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv unistalling dem, og derefter genstarte og installere dem igen.
| |||
| |||
| Citat:
2. Jeg forsøgte hovedtelefoner i, at stikket og fik samme resultat. Det er et enkelt 1 / 8 "stereo-stikket på bagsiden af bundkortet, bare så du ved. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har du gået ind på kontrolpanelet og konfigureret højttalerne?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Ja, jeg har forsøgt at konfigurere taleren og audio indstillinger i Windows, Realtek, og i de forskellige programmer jeg har forsøgt at lytte til lyd med (iTunes, IE, etc, etc). |
|
| |||
| |||
| At afinstallere, skal du gå til Device Manager / Sound video og spil, fremhæve Realtek Audio controller, højreklik og vælg afinstallere. |
|
| |||
| |||
| Ja jeg er enig afinstallere og indtast kontrolpanelet gå på spil skal du højreklikke på ikonet og afinstallere den. Du har ret philthomas. Godt arbejde! |
|
| |||
| |||
| Bare så du fyre kender jeg til sidst bare kørte en Windows Systemgendannelse tilbage til om et par uger tidligere (til en tid, jeg vidste var, før problemet startede) og lyden fungerer upåklageligt nu, så det var bestemt et software / driver problem. Det har været kører fint nu for et par uger. |