![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain rakennettu Työpöytäkoneen, Nvidia SLI 680i, Q6600, 2GB, 8800GT, XP Pro, 500 Gt, 600 watin PS, blaa blaa blaa. Olen käyttäen sisäänrakennettu äänen kanssa Realtek kuljettajien mukana emolevyn paketin ja ääni on toiminut täysin, koska olen rakentanut tietokoneen tammikuun lopussa. Muutama päivä, olen aloittanut sen, ei jonkin verran työtä, sitten aloin pelata kappaleen iTunesissa, mutta ääni tuli ulos vasemmasta kaiuttimesta. Olen yrittänyt muutaman eri ohjelmien ja jopa ääntä VIDS IE 7, mutta samaan tulokseen. Testasin kaiuttimet toiseen tietokoneeseen ja ne toimivat hyvin. Olen myös uudelleen ohjaimet tuli emolevyn, mutta mikään ei muuttunut. Ei ollut tehty muutoksia laiteriippumattomasti tietokoneen välillä, kun se toimii ja kun se ei ollut, eikä mikään todellinen ohjelmisto tehdyt muutokset että minä tiedä. Kiinnostava osa on, että jos minulla avata äänikortin ohjain ohjelmisto (Realtek) samalla, kun toistat kappaleen iTunes, laulu vain tulee ulos vasemmasta kaiuttimesta, mutta jos sitten päälle ohjelmiston sisäänrakennettu jälkikaiku, kaiun tulee ulos molemmista kaiuttimista, mutta laulun ainoastaan tulee ulos vasemmasta kaiuttimesta. Olen melko hyvä tietokoneiden ja audio software / hardware olen muusikko, mutta minua ei ole tech, joten apua tämä olisi arvostettu. Olen tehnyt paljon vianetsintä ja eivät ole pystyneet ratkaisemaan ongelman. On muusikko, tämä alkaa olla iso juttu, enkä voi löytää sähköpostiosoite Realtek yhteyttä niiden tukikeskukseen joko. Joe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut uudelleen asentamista ohjaimet ja / tai käyttämällä päivitetyn version Realtek?
| |||
| |||
| Olen asentanut ajurit ja lisäksi ne näyttävät olevan tuoreimmat versiot Realtek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile unistalling ne sitten käynnistä uudelleen ja asenna ne uudelleen.
| |||
| |||
| Quote:
2. Yritin kuulokkeet että jack ja sai saman tuloksen. Se on yksi 1 / 8 "stereo jack laitteen takaa emolevyn, niin tiedät. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| olet mennyt ohjauspaneeliin ja määrittänyt puhujia?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Kyllä, olen yrittänyt määrittää puhuja ja ääniasetukset Windows, Realtek, ja eri ohjelmien Olen yrittänyt kuunnella ääntä (iTunes, IE jne. jne.). |
|
| |||
| |||
| Jos haluat poistaa, siirry Device Manager / Sound video-ja peliohjaimet, korosta Realtek Audio Controller oikeassa napsauttamalla ja valitse Poista asennus. |
|
| |||
| |||
| Kyllä olen samaa mieltä uninstall ja kirjoita ohjauspaneelin mennä peliohjaimet oikeus kuvaketta ja poista se. Olet oikeassa philthomas. Great work! |
|
| |||
| |||
| Just niin te tiedätte, olen lopulta vain juoksi Windows Järjestelmän palauttaminen takaisin noin pari viikkoa aikaisemmin (yhdellä kertaa tiesin oli ennen asiaa aloitettu) ja ääni toimii täydellisesti, joten se oli ehdottomasti ohjelmisto / kuljettaja kysymys. Se on ollut käynnissä sakko nyt pari viikkoa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ääni ongelma, PLEASE HELP | kannibleklown | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 23 elokuu 2009 14:06 |
| Epätavalliset Äänet on Laptop | targh | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 22 | 8. Maaliskuu 2008 18:09 |
| Ääni ongelma? | memooo | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 27th Feb 2008 18:46 |
| Toinen ääni ongelma, yrittäneet kaikkea voin ajatella! | 8235helen | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 19th Jan 2008 09:59 |
| Epätavalliset Symantec pop-up - Tarvitsen jonkun, joka ohjaa minua kautta Loki-tiedostot jne. | Madraykin | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 2. Joulukuu 2007 15:37 |
| Thread Tools | |
| |