![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs een desktop gebouwd, Nvidia 680i SLI, Q6600, 2GB, 8800GT, XP Pro, 500GB, 600 watt PS, blah blah blah. Ik gebruik de "built-in geluid met de Realtek drivers meegeleverd met het moederbord pakket en het geluid werkte perfect, want ik bouwde de computer aan het eind van januari. De andere dag, begon ik het op, deed wat werk, daarna begon het afspelen van een nummer in iTunes, maar alleen geluid kwam van de linker luidspreker. Ik probeerde een aantal verschillende programma's en zelfs het geluid van vids in IE 7, maar met hetzelfde resultaat. Ik testte de sprekers op een andere computer en ze werken prima. Ik heb ook reloaded de chauffeurs die bij het moederbord, maar niets veranderd. Er waren geen wijzigingen in de hardware van de computer tussen het moment waarop zij werkzaam was en toen was het niet, en er waren geen echte software wijzigingen die ik ken. Het interessante deel hiervan is dat als ik open de geluidskaart controller software (Realtek) tijdens het afspelen van een nummer in iTunes, het nummer komt alleen uit de linker speaker, maar als ik dan weer op de software van de "built-in galm, de galm komt uit beide sprekers, maar het nummer zelf komt alleen uit de linker luidspreker. Ik ben redelijk goed met computers en audio-software / hardware zoals ik ben een muzikant, maar ik ben geen tech, dus elke hulp op dit zou worden gewaardeerd. Ik heb veel van de problemen oplossen en er niet in geslaagd het probleem op te lossen. Als muzikant is dit uitgangspunt tot een groot probleem en ik kan het niet vinden van een e-mail adres voor Realtek contact op te nemen met hun support center, hetzij. Joe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd opnieuw installeren van de drivers en / of met behulp van een bijgewerkte versie van Realtek?
| |||
| |||
| Ik heb de drivers opnieuw geïnstalleerd en zij lijken ook de meest recente versies van Realtek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer unistalling hen, dan reboot en installeer ze opnieuw.
| |||
| |||
| Citaat:
2. Ik probeerde in die koptelefoon aansluiting en kreeg hetzelfde resultaat. Het is een 1 / 8 "stereo-aansluiting aan de achterkant van het moederbord, zo weet je. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heb je weg in het bedieningspaneel en geconfigureerd de sprekers?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ja, ik heb geprobeerd het configureren van de luidspreker en audio-instellingen in Windows, Realtek, en in de verschillende programma's die ik heb geprobeerd om te luisteren naar audio met (iTunes, IE, etc, etc). |
|
| |||
| |||
| Te verwijderen, ga dan naar Apparaatbeheer / geluid video en spelletjes, markeert de Realtek Audio controller, klik met de rechtermuisknop en kies verwijderen. |
|
| |||
| |||
| Ja ik ben het eens verwijderen en voer het bedieningspaneel gaan game controllers rechts klikt u op het pictogram en verwijderen. U hebt gelijk philthomas. Great work! |
|
| |||
| |||
| Net zo jullie weten, ik liep uiteindelijk alleen een Windows System Restore terug tot ongeveer een paar weken eerder (op een keer dat ik wist dat was voordat de kwestie begonnen) en het geluid werkt perfect nu, dus het was zeker een software / driver probleem. Het is al goed draait nu voor een paar weken. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sound Problem, PLEASE HELP | kannibleklown | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 23 augustus 2009 14:06 |
| Ongebruikelijke geluiden op Laptop | targh | Virus, spyware & Security | 22 | De 8 maart 2008 18:09 |
| Geluid probleem? | memooo | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 27 feb 2008 18:46 |
| Een ander geluid geen probleem, probeerde alles wat ik kan bedenken! | 8235helen | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 19 Jan 2008 09:59 |
| Ongewone Symantec pop-up - iemand nodig om me door middel van log-files enz. | Madraykin | Virus, spyware & Security | 7 | 2nd Dec 2007 15:37 |
| Thread Tools | |
| |