![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, Jeg tænkte på om jeg ville være i stand til at opgradere det indbyggede lydkort Thats på mit bundkort tidligere 5.1 som im planlægning på at få bedre højttalere, Bundkort: Asus P.5N-E SLI 650i Sockt 775 Mobilanlæg Audio ATX Lydudgang - Lydkort - 5.1 kanal surround Jeg håbede at opgradere lydkort til dette: Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professional Series søger til svar. Kane. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det bør være fint, du lige deaktivere den indbyggede lyd du bruger i øjeblikket, og bruge den nye PCI-kort, der vil komme som din nye lyd-kort.
| |||
| |||
| ok tak for din hjælp dave |
|
| |||
| |||
| Det er et rigtig godt lydkort, du kigger på makker. Det vil helt sikkert give dig en ud af verden erfaring. Very nice lydkort, må jeg sige. Og som Per, åbne din pc er bekymret, hvis dens generende, kan du også kigge efter et eksternt lydkort. Også de kommer i bred sorter i disse dage. Held og lykke. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Eksterne Soundcard problem - virkelig kunne bruge noget hjælp! | sherelc | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| Er mit lydkort støtte 5.1 surround? | Egon09 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 22. maj 2009 10:22 |
| Jeg geninstalleret Windows, lydkort problem? | DaSwedishMufasa | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 23 november 2008 09:53 |
| PA / DJ Speaker Soundcard Help Needed | Ranz | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 21. jan 2008 13:38 |
| Kan min lydkort håndtere 5.1 surround? | jimmy_fowler | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 14 | 9 august 2007 15:11 |
| Thread Tools | |
| |