![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, ihmettelin, jos voisin päivittää aluksen äänikortti thats minun emolevyn viime 5.1 kuin im suunnittelun paraneeko puhujat, Emolevy: Asus P5N-E SLI 650i Sockt 775 Laivaostoksista Audio ATX Äänilähtö - Äänikortti - 5.1-kanavainen surround Toivoin parantamisesta Äänikortit tähän: Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professional Series etsivät vastauksia. Kane. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se olisi hienoa, sinulla on vain poistaa junan ääni olet käyttänyt ja käyttää uutta PCI-kortin, joka tulee kuin uusi ääni-kortti.
| |||
| |||
| ok kiitos auttaa dave |
|
| |||
| |||
| Se on erittäin hyvä äänikortti Selaat perämies. Se varmasti antaa teille pois maailman kokemus. Very nice äänikortti, minun täytyy sanoa. Ja kuten kohti, joka avaa tietokoneeseen on huolissaan, jos sen hankala, voit myös etsiä ulkoinen äänikortti. Hekin tulevat laajasti lajikkeiden näinä päivinä. Onnea. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ulkoinen Äänikortti ongelma - voisi todella käyttää apua! | sherelc | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 0 | 15th Jun 2009 13:52 |
| Onko minun Äänikortit tukea 5.1 surround? | Egon09 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 22. toukokuuta 2009 10:22 |
| Olen asentanut ikkunoita, äänikortti ongelma? | DaSwedishMufasa | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 23. marraskuu 2008 09:53 |
| PA / DJ Speaker Äänikortti Help Needed | Ranz | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 21. Jan 2008 13:38 |
| Voiko Äänikortit kahva 5.1 surround? | jimmy_fowler | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 14 | 9th Aug 2007 15:11 |
| Thread Tools | |
| |