![]() |
|
| |||
| |||
| He, ik vroeg me af of ik in staat zou zijn om de onboard geluidskaart thats op mijn moederbord verleden 5.1 als im plan beter sprekers, Moederbord: Asus P5N-E SLI 650i Sockt 775 Onboard Audio ATX Audio Output - Geluidskaart - 5.1 channel surround Ik hoopte om de geluidskaart aan deze: Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professional Series op zoek naar antwoorden. Kane. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat moet prima, schakelt u gewoon de on-board geluid dat u momenteel gebruikt en het gebruik van de nieuwe PCI-kaart die zal komen als uw nieuwe sound-kaart.
| |||
| |||
| ok dank u voor uw hulp dave |
|
| |||
| |||
| Het is een zeer goede geluidskaart die u zoekt op maat. Het zal u ongetwijfeld een van de wereld ervaring. Zeer mooie geluidskaart, moet ik zeggen. En zoals de opening van uw pc is betrokken, indien het lastig, je kunt ook kijken voor een externe geluidskaart. Ook zij komen in grote rassen die deze dagen. Succes. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Externe Soundcard probleem - kan echt wel wat hulp gebruiken! | sherelc | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 15 jun 2009 13:52 |
| Heeft mijn geluidskaart ondersteuning van 5.1 surround? | Egon09 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 22 mei 2009 10:22 |
| Ik Windows opnieuw geïnstalleerd, geluidskaart probleem? | DaSwedishMufasa | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 23 nov 2008 09:53 |
| PA / DJ Speaker Soundcard Help Needed | RANZ | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 21 Jan 2008 13:38 |
| Kan mijn geluidskaart handvat 5.1 surround? | jimmy_fowler | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 Aug 2007 15:11 |
| Thread Tools | |
| |