![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg lurte på om jeg ville være i stand til å oppgradere onboard lydkortet dvs på hovedkortet siste 5.1 som im planlegging på stadig bedre høyttalere, Hovedkort: Asus P5N-E SLI 650i Sockt 775 Om bord Audio ATX Audioutgangen - Lydkort - 5.1 kanalers surround Jeg håper å oppgradere soundcard til denne: Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professional Series ser til svar. Kane. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det burde være bra, du deaktivere det interne lyden du bruker og bruke den nye PCI-kort som vil komme som ny lyd-kortet.
| |||
| |||
| ok takk for hjelpen dave |
|
| |||
| |||
| Dette er en veldig god lydkortet du ser på kompis. Det vil sikkert gi deg et av verdens erfaring. Very nice lydkortet, må jeg si. Og som per åpner PCen angår, hvis plagsom, kan du også lete etter et eksternt lydkort. Også de kommer i stort varianter i disse dager. Lykke til. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Eksterne Soundcard problem - kan faktisk bruke noen hjelp! | sherelc | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| Har soundcard støtter 5.1 surround? | Egon09 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 22 mai 2009 10:22 |
| Jeg reinstallert windows, soundcard problem? | DaSwedishMufasa | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 23 nov 2008 09:53 |
| PA / DJ Speaker Soundcard Hjelp Trengs | Ranz | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 21 januar 2008 13:38 |
| Kan min soundcard håndterer 5.1 surround? | jimmy_fowler | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 14 | 9 august 2007 15:11 |
| Thread Tools | |
| |