mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Via Bluetooth Headset / Mic for PC

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 14:23
Nieuw Lid Fractie

Hi all, een andere vraag ... Ik heb onlangs een bluetooth headset voor mijn telefoon, dat werkt geweldig. Ik kreeg ook een mic / headset voor mijn PC die in de geluidskaart ... dan ik dacht, want ik heb een bluetooth dongle, waarom dont ik gewoon gebruik maken van de Bluetooth-headset voor beide? Ik heb een aantal games, maar de kwaliteit is niet doorslaggevend, en de pc-headset Ik heb geen grote hetzij een ...

Dus ik zou graag uw mening over het gebruik van de bluetooth op de pc mic / headset, en dan, hoe maak je het standaard geluid van de Bluetooth-apparaat? I cant find any manier om de regelmatige sprekers. Bedankt!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.