![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ostin joitakin Logitec 5.1 surround-ääni, kaiuttimet ja he tarvitsevat 3 porttia 3 ääntä johtaa ...... minun emolevyn (p5nesli) on vain 1 ääni satamaan niin ei tietenkään saada Full Monty. Joten aion ostaa äänikortti mutta voin ostaa 5,1 korttia tai 7.1-kortin tai i olla tuhlaamatta puheaikani on 7,1, kun minulla on vain 5.1 kaiuttimet? En pelaavat tämän PC on työtä ja musiikkia. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Creative tehdä ihmisarvoista tavaraa, ne vaihtelevat £ 10 £ 200, joten on vaikea antaa tietämättä budjettiasi.
| |||
| |||
| No Dave minun puhujat olivat noin £ 50 - £ 60 niin minä olen oikeassa siinä, että ostaa super dooper kortti olisi yli alkuun varten kaiuttimet? Kuten sanoin ei pelejä vain vähän musiikkia ja työtä. |
|
| |||
| |||
| Otaksun uudelleen lause osa kysymykseeni ..... minä saada mitään ostaa 7.1-kortti tai minun pitäisi pysyä 5.1 kortin minun kaiuttimet on 5.1 kaiuttimet ja myös se 5.1 kaiuttimet työtä, jossa on 7.1-kortti? |