![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kocht enkele Logitec 5.1 surround sound speakers en die ze nodig hebben 3 poorten voor de 3 geluid leidt ...... mijn moederbord (p5nesli) heeft slechts 1 geluid haven zo duidelijk niet de volledige Monty. Dus ik ga voor de aanschaf van een geluidskaart, maar kan ik de aanschaf van een 5.1-kaart of een 7.1-kaart of zou ik mijn tijd verspillen met de 7.1 als ik alleen 5.1 luidsprekers? Ik heb geen games spelen deze pc is voor het werk en muziek. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Creative maken voor een fatsoenlijke spullen, ze variëren van £ 10 naar £ 200, zodat het zou moeilijk te raden, zonder te weten uw budget.
| |||
| |||
| Nou Dave mijn luidsprekers werden ongeveer £ 50 - £ 60 dus ben ik gelijk in het denken dat het kopen van een super dooper kaart zou zijn over de bovenkant van de sprekers? Net als ik zeg geen spellen alleen maar een beetje muziek en werk. |
|
| |||
| |||
| Ik veronderstel opnieuw zin een deel van mijn vraag ..... zou ik iets krijgen van de aankoop van een 7.1-kaart of moet ik vasthouden aan een 5.1-kaart als mijn luidsprekers 5.1 luidsprekers en ook zou 5.1 luidsprekers met een 7.1-kaart? |