![]() |
|
| |||
| |||
| Jag köpte några Logitec 5.1 surround högtalare och de behöver 3 portar för 3 sunda leder ...... mitt moderkort (p5nesli) har endast 1 ljud-port så uppenbart inte att få full Monty. Så jag kommer att köpa ett ljudkort, men köper jag en 5.1-kort eller en 7.1-kort eller skulle jag slösa min tid med 7.1 när jag har bara 5.1 högtalare? Jag kan inte spela spel denna dator för arbete och musik. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Creative göra anständigt grejer, de varierar från £ 10 to £ 200 så det skulle vara svårt att ge råd utan att veta din budget.
| |||
| |||
| Tja Dave mina högtalare var cirka £ 50 - £ 60 så Har jag rätt när jag tänker att köpa en super dooper kortet skulle vara överdrivet för högtalare? Som jag säger nej spel bara lite musik och arbete. |
|
| |||
| |||
| Jag antar att åter fras delen av min fråga ..... skulle jag ha något intresse av att köpa en 7.1-kort eller ska jag hålla mig till en 5.1-kort som mina högtalare 5.1 högtalare och även skulle 5.1 högtalare fungerar med en 7.1-kort? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Im Fead Upp med Flygburet Öresund. Behöver en bra Gaming ljudkort. | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 8 | 18 maj 2009 12:27 |
| Inget ljud på min st ... ombord eller PCI ljudkort | Grumlis | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 4:e sep 2008 14:48 |
| TV-kort - inget ljud | vk3fcll | General Hardware Chat | 3 | 3 februari 2008 06:37 |
| Någon som har detta ljudkort? | megabyte | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 26 januari 2008 21:32 |
| Vilket ljudkort? | shroomo | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 10 april 2007 13:35 |
| Thread Tools | |
| |