![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg kører på Windows Vista og jeg er ikke sikker på, hvad ive ske og hvornår, men min sunde permanent dæmpet, min volumen ikon i nederste højre hjørne af min skærm er tændt, og hvis jeg spiller noget med lyd på den grønne linje bounces op og ned, som det burde gøre, men jeg hører ingenting, den lille højttaler-ikon på tastaturet dog viser neddæmpet, dens røde og har en cross-symbolet ved siden af det, som det ville gøre, hvis id vendt lydstyrken off med ikonet på skærmen, normalt med lyd på da det er på min skærm ville det være blåt. dens været sådan siden i går, dens blevet lukket helt flere gange, men ved opstart lydikonet på skærmen er tændt, men på tastaturet er slået fra. Er der nogen har nogen idéer til, hvad der kan være sket og hvordan det kan løses? mange tak Tara |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad tastaturet har du fundet? does it have on screen display på faktisk bord hvordan kan du vide sin dæmpede om bord? bare cant get mit hoved omkring at ABIT sorry
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| det er en HP Pavilion Entertainment PC ..... MUTE-knappen er en af en række lille touch følsomme buttuns kører øverst på tastaturet og theyre tændt i blå ... tak til alle, der læser dette og ThankYou så meget mrdaveyk til at tage tid at svare mig, men ive netop sorteret problemet! været kampe med det hele dagen, er der intet, skrive på et offentligt forum, og jeg sortere det, typisk! Jeg gjorde system gendanne og alle fine nu, jeg burde have tænkt på, at første før de foretager en nar af mig selv offentligt! hehe ![]() ThankYou anyway! Tara |
|
| |||
| |||
| hehe glad sin gøres med kunne have været et dodgey update
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sletning af oplysninger off harddiske permanent? | lcsaeteurn | Drives & flytbare medier | 8 | 16 januar 2009 12:53 |
| Computer søvn ... permanent? | evilspoon | General Hardware Chat | 16 | 9. sep 2008 17:29 |
| Muted Startup? | By | Multimedia & Codecs | 6 | 2 juni 2008 13:50 |
| Vista lyd Pack! | KanoakaVirus | Windows-operativsystemer | 2 | 30. maj 2008 20:24 |
| Skiftet til Vista, der nu er ingen lyd | ameyjah | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 16 | 22 marts 2008 13:24 |
| Thread Tools | |
| |