vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Windows Vista äänen pysyvästi mykistetty

Reply

Thread Tools
Old 30 tammikuu 2008, 04:54
Uusi Jäsen

Default Windows Vista äänen pysyvästi mykistetty

Hei
Olen käynnissä Windows Vista ja en ole varma, mitä ive tehdään ja milloin, mutta minun ääni on pysyvästi mykistetty, minun tilavuus kuvakkeen oikeaan alareunaan minun näyttö on päällä ja jos pelaan jotain äänen kanssa vihreä linja bounces ja alaspäin niin kuin sen pitäisi tehdä, mutta olen kuullut mitään, pieni kaiutin kuvaketta näppäimistön kuitenkin osoittaa mykistetään, sen punainen ja sillä on yli symboli sen vieressä, sillä se tehdä, jos id käänsi tilavuus pois kuvaketta näytön tavallisesti äänen koska se on minun näytön olisi sininen.
se on tällä tavalla, koska eilen, sen on suljettava täysin useita kertoja, mutta käynnistyksen äänen kuvaketta näytön on, mutta näppäimistö on mykistetty.

Onko kellään mitään ideoita siitä, mitä on voinut tapahtua ja miten se voidaan ratkaista?

suurkiitos

Tara
Old 30 tammikuu 2008, 05:39
Rahoittajien ryhmän

mitä näppäimistö sinulla on?

se on näytöllä näkyvän tosiasiallisesti aluksella

Mistä tiedät sen mykistetään: n johtokunnan? vain kallistuksen saada pääni kiertää ABIT pahoillani

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 30 tammikuu 2008, 05:52
Uusi Jäsen

A HP Pavilion viihteen PC ..... mykistyspainiketta on yksi niistä vähän touch herkkä buttuns käynnissä yläosassa näppäimistön ja theyre valaistu sinisellä ...

Kiitos kaikille, jotka lukevat tämän ja thankyou niin paljon mrdaveyk ottaa aikaa vastata minulle, mutta ive vain LAJITTELE ongelma! taistelleet sen kanssa koko päivän, ei mitään, kirjoittaa julkinen foorumi ja i lajitella se tyypillinen! Tein järjestelmän palauttaminen ja sen kaikki hieno nyt, minun olisi pitänyt ajatella, että ensin ennen hölmö itsestäni julkisesti! hehe

Kiitos joka tapauksessa!
Tara
Old 30 tammikuu 2008, 10:40
Rahoittajien ryhmän

hehe iloinen sen tehdä

olisi voinut olla dodgey päivitys

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Poistaminen tiedot pois kovalevyt pysyvästi? lcsaeteurn Drives & Removable Media 8 16. Jan 2009 12:53
Tietokone unessa ... pysyvästi? evilspoon Rautatavaran Chat 16 9. Sep 2008 17:29
Mykistetty käynnistysviestien? Kaupunki Multimedia & Codecs 6 2. Jun 2008 13:50
Vista äänen Pack! KanoakaVirus Windows-käyttöjärjestelmät 2 30. toukokuuta 2008 20:24
Siirryttiin näköala, nyt ei ääntä ameyjah Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 16 22. Maaliskuu 2008 13:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.