![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen käynnissä Windows Vista ja en ole varma, mitä ive tehdään ja milloin, mutta minun ääni on pysyvästi mykistetty, minun tilavuus kuvakkeen oikeaan alareunaan minun näyttö on päällä ja jos pelaan jotain äänen kanssa vihreä linja bounces ja alaspäin niin kuin sen pitäisi tehdä, mutta olen kuullut mitään, pieni kaiutin kuvaketta näppäimistön kuitenkin osoittaa mykistetään, sen punainen ja sillä on yli symboli sen vieressä, sillä se tehdä, jos id käänsi tilavuus pois kuvaketta näytön tavallisesti äänen koska se on minun näytön olisi sininen. se on tällä tavalla, koska eilen, sen on suljettava täysin useita kertoja, mutta käynnistyksen äänen kuvaketta näytön on, mutta näppäimistö on mykistetty. Onko kellään mitään ideoita siitä, mitä on voinut tapahtua ja miten se voidaan ratkaista? suurkiitos Tara |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä näppäimistö sinulla on? se on näytöllä näkyvän tosiasiallisesti aluksella Mistä tiedät sen mykistetään: n johtokunnan? vain kallistuksen saada pääni kiertää ABIT pahoillani
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| A HP Pavilion viihteen PC ..... mykistyspainiketta on yksi niistä vähän touch herkkä buttuns käynnissä yläosassa näppäimistön ja theyre valaistu sinisellä ... Kiitos kaikille, jotka lukevat tämän ja thankyou niin paljon mrdaveyk ottaa aikaa vastata minulle, mutta ive vain LAJITTELE ongelma! taistelleet sen kanssa koko päivän, ei mitään, kirjoittaa julkinen foorumi ja i lajitella se tyypillinen! Tein järjestelmän palauttaminen ja sen kaikki hieno nyt, minun olisi pitänyt ajatella, että ensin ennen hölmö itsestäni julkisesti! hehe ![]() Kiitos joka tapauksessa! Tara |
|
| |||
| |||
| hehe iloinen sen tehdä olisi voinut olla dodgey päivitys
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Poistaminen tiedot pois kovalevyt pysyvästi? | lcsaeteurn | Drives & Removable Media | 8 | 16. Jan 2009 12:53 |
| Tietokone unessa ... pysyvästi? | evilspoon | Rautatavaran Chat | 16 | 9. Sep 2008 17:29 |
| Mykistetty käynnistysviestien? | Kaupunki | Multimedia & Codecs | 6 | 2. Jun 2008 13:50 |
| Vista äänen Pack! | KanoakaVirus | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 30. toukokuuta 2008 20:24 |
| Siirryttiin näköala, nyt ei ääntä | ameyjah | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 16 | 22. Maaliskuu 2008 13:24 |
| Thread Tools | |
| |