mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Windows Vista permanent geluid gedempt

Reply

Thread Tools
Old 30 januari 2008, 04:54
Nieuw Lid Fractie

Default Windows Vista permanent geluid gedempt

Hoi
Ik ben die draait op Windows Vista en ik weet niet zeker wat ive gedaan en toen maar mijn geluid is permanent uitgeschakeld, mijn volume-icoontje in de rechterbenedenhoek van mijn scherm is ingeschakeld en als ik iets spelen met geluid op de groene lijn bounces up en als het moet doen maar ik hoor niets, de kleine luidspreker-icoon op het toetsenbord geeft echter gedempt, zijn rood en heeft een doorsnede symbool ernaast als hij zou doen als id bleek het volume af met het pictogram op het scherm, meestal met geluid op zoals het is op mijn scherm zou het blauw.
zijn geweest die manier sinds gisteren, zijn gesloten volledig meerdere malen, maar bij het opstarten het geluid icoontje op het scherm is, maar op het toetsenbord is uitgeschakeld.

Heeft iemand enig idee wat er gebeurd kan zijn en hoe het opgelost kan worden?

hartelijk dank

Tara
Old 30 januari 2008, 05:39
Donor Groep

welk toetsenbord heb je?

heeft zij een op het scherm weergegeven op het daadwerkelijk boord

hoe weet je dat zijn uitgeschakeld op het bord? just cant get mijn hoofd rond dat abit sorry

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 30 januari 2008, 05:52
Nieuw Lid Fractie

Het is een HP Pavilion Entertainment PC ..... de mute-knop is een van een reeks kleine aanraakgevoelige buttuns draait op de bovenkant van het toetsenbord en theyre verlicht in blauw ...

thankyou voor iedereen die dit leest en danken zozeer mrdaveyk voor het nemen van tijd om te antwoorden op mij, maar ive gesorteerd net het probleem! zijn gevechten met de hele dag, niets, schrijf op een openbaar forum en ik sorteren, typisch! Ik heb systeem herstellen en zijn nu al goed, ik zou gedacht hebben aan die eerste alvorens een gek van mezelf publiek! hehe

thankyou toch!
Tara
Old 30 januari 2008, 10:40
Donor Groep

hehe blij zijn gedaan met

kon zijn geweest van een dodgey update

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Het verwijderen van informatie uit harde schijven permanent? lcsaeteurn Drives & Removable Media 8 16 Jan 2009 12:53
Computer in slaap ... permanent? evilspoon Algemeen Hardware Chat 16 9e Sep 2008 17:29
Gedempt opstarten? Stad Multimedia & Codecs 6 De 2 juni 2008 13:50
Vista geluid Pack! KanoakaVirus Windows besturingssystemen 2 30 mei 2008 20:24
Overgeschakeld op Vista, nu geen geluid ameyjah Geluid, Speakers & MP3 Spelers 16 22 mrt 2008 13:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.