mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Windows Vista lyd permanent dempet

Reply

Thread Tools
Old 30nde 2008, 04:54
New Member Group

Default Windows Vista lyd permanent dempet

Hei
Jeg kjører på Windows Vista og jeg er ikke sikker på hva Ive gjort og når men lyden er permanent dempet, min volum ikonet i nederste høyre min skjerm er på, og hvis jeg spiller noe med lyd på den grønne linjen transittstopp opp og ned, slik det skal gjøre, men jeg hører ingenting, det lille høyttalerikonet på tastaturet imidlertid viser dempet, den røde og har et kors symbolet ved siden av det som det skulle gjøre hvis id skrudd volumet av med ikonet på skjermen, vanligvis med lyd på som det er på skjermen det vil være blå.
det vært slik siden i går, er blitt stengt helt flere ganger, men ved oppstart lydikonet på skjermen er på, men på tastaturet er dempet.

Har noen ideer om hva som har skjedd og hvordan det kan løses?

mange takk

Tara
Old 30nde 2008, 05:39
Donor Group

hva tastatur har du?

har den en skjerminnstilling på faktisk bord

hvordan vet du det dempet på bordet? rettferdig skrånende få hodet rundt som abit beklager

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 30nde 2008, 05:52
New Member Group

dens en HP Pavilion Entertainment PC ..... Demp-knappen er en av et sett med liten touch sensitive buttuns kjører øverst på tastaturet og theyre lyser blått ...

takk for alle som leser dette og takk så mye mrdaveyk for at du tok deg tid å svare meg, men Ive bare sortert problemet! vært slåss med den hele dagen, ingenting, skriver på et offentlig forum og i sort det, typisk! Jeg gjorde systemgjenopprettingspunkt og all fine nå, jeg burde ha tenkt på det før du gjør en tosk av meg selv for offentligheten! hehe

takk likevel!
Tara
Old 30nde 2008, 10:40
Donor Group

hehe glad det gjøres med

kunne ha vært en dodgey oppdatering

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Slette informasjon på harddisker permanent? lcsaeteurn Drivere og flyttbare medier 8 16 januar 2009 12:53
Computer sover ... permanent? evilspoon General Hardware Chat 16 9nde sep 2008 17:29
Undertrykte oppstart? By Multimedia & Kodeker 6 2 juni 2008 13:50
Vista lyd Pack! KanoakaVirus Windows-operativsystemer 2 30 mai 2008 20:24
Byttet til Vista, nå ingen lyd ameyjah Lyd, høyttalere og MP3-spillere 16 22 mars 2008 13:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.