mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Windows Vista ljud permanent avstängd

Reply

Thread Tools
Old 30 januari 2008, 04:54
New Member Group

Default Windows Vista ljud permanent avstängd

Hej
Jag kör på Windows Vista och jag är inte säker på vad ive göras och när, men mitt ljud är permanent avstängd, min volym-ikonen i nedre högra hörnet på min skärm är på och om jag spelar något med ljudet den gröna linjen studsar upp och ner som den borde göra, men jag hör ingenting, den lilla högtalarikonen på tangentbordet dock visar avstängd, dess röda och har en övergripande symbol bredvid det som det skulle göra om id vände volymen av med ikonen på skärmen, normalt med ljudet på eftersom det är på min skärm skulle det vara blått.
dess varit så sedan i går, dess lagts ned fullständigt flera gånger men vid start av ljudet ikon på skärmen är på, men på tangentbordet stängs.

Finns det någon som har några idéer om vad som kan ha hänt och hur det kan lösas?

många tack

Tara
Old 30 januari 2008, 05:39
Givargruppen

vad tangentbordet har du?

krävs det en display på faktiskt styrelse

Hur vet du att den stängs av på bordet? just cant get mitt huvud runt det lite ledsen

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 30 januari 2008, 05:52
New Member Group

har en HP Pavilion underhållning PC ..... de stänga knappen är en av en rad föga beröra känsliga buttuns som löper över den övre delen av tangentbordet och de är upplysta i blått ...

Tack för alla som läser detta och tacka så mycket mrdaveyk att ta tid att svara mig, men ive just sorterade problemet! kämpat med det hela dagen, ingenting, skriver på ett offentligt forum och jag sortera den, typiskt! Jag gjorde system restaurera och alla fina nu, jag borde ha tänkt på innan du gör bort mig offentligt! hehe

Tack ändå!
Tara
Old 30 januari 2008, 10:40
Givargruppen

hehe glad dess gjort med

kunde ha en dodgey uppdatera

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Ta bort information från hårddiskar permanent? lcsaeteurn Drives & Removable Media 8 16 januari 2009 12:53
Computer sömn ... permanent? evilspoon General Hardware Chat 16 9:e sep 2008 17:29
Dämpade start? Stad Multimedia & Codecs 6 2 juni 2008 13:50
Vista ljud Pack! KanoakaVirus Windows-operativsystem 2 30 maj 2008 20:24
Bytte till vista, nu inget ljud ameyjah Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 16 22 mars 2008 13:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.