![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, jeg har et Sound Blaster X-Fi Fatal1ty XtremeGamer Sound Card og Creative Labs GigaWorks S750 højttalere. Dette bør være en fantastisk kombination, og når lydstyrken er holdt nede, det er. Men så snart du tænder for lydstyrke op på halvvejen, tingene begynder at afvige. Ved afspilning af musik, der er en varierende mængde af choppiness (afhængigt af, hvor højt talerne er blevet sat til at spille). Lyden er ikke forvrides, så det forvirrer mig. Der er virkelig ingen grund til at dette kan ske, jeg har forsøgt at løse dette problem på mange forskellige måder (uden held). Selv i mit tilfælde gælder dette endda uden at have surround indstilling indstillinger aktiveret, selv om jeg kan afspille musik kraftigere, uden surround sound indstillinger aktiveret, før det bliver et problem igen. Alle har en idé om, hvorfor og hvad jeg kan gøre ved det? Jeg har prøvet den nyeste Windows Vista-drivere til kortet og installeret den seneste version af Creative Audio Console, men stadig er det et spørgsmål. |
|
| |||
| |||
| De er ikke, at større højttalere .. det er muligt, at vibrationer når du slå det op er lige til muchand de ikke kan tage den? |
|
| |||
| |||
| Det er ikke muligt, det ikke har noget at gøre med vibrationer, det ser ud til at ske det meste når visse pladser lyde afspilles. Ligesom pludselig klikker fra en snare drum eller ved afspilning af en film, når en dør bliver smadret / sparket ned. Også sker, når folk er skrigende i film. |
|
| |||
| |||
| Din sikker på du har tilsluttet surround sæt på lydkort i stedet for standars lydkort på bundkortet Kunne være et dumt spørgsmål, men det coud være dit problem. Hvis det er bare ok derefter prøve at hente førere af dit lydkort. Mener jeg de seneste drivere. Du kan finde dem her. Download drivere Beklager, du allerede har gjort, at en del ![]() Installere dem og se hvad der sker. Bortset fra at jeg kom til at sige, at Xtreme Gamer lydkort isnt virkelig det bedste af det bedste. Jeg fik lydkort til. Men jeg primært bruger det til bedre billeder pr sekund i spil siden lydprocessor i et lydkort processer lyden. samtidig på en integreret lydkort CPU'en processer lyde. Surround sæt er god btw. Men selv hvis du kan løse de problemer, du oplever lige nu vil du stadig ikke få toppen lydkvalitet du muligvis kunne håbe på. |
|
| |||
| |||
| Kom Buddy, du virkelig tror, at jeg ikke havde kontrolleret, at der først? Da jeg installerede Lydkort som jeg bygget systemet, jeg bør vide, hvor stikkene forbinde til lydkort snarere end oboard lyd. Desuden er min ombord lyd understøtter 7.1 højttalere også. Men jeg har prøvet den originale drivere og de nyeste drivere og det gjorde ingen forskel på problemet. l netop ønsker at løse de spørgsmål, som jeg i øjeblikket oplever. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg mener ikke, at vedkommende du men det kunne forklares, hvis forkerte højttaler stik er sat i forkert stikkontakter? Så de er at forsøge at spille den forkerte frekvens til, hvad deres sortiment er i stand til. |
|
| |||
| |||
| Allerede er blevet kontrolleret, endnu en af de muligheder, jeg kontrolleres mindst tre gange. |
|
| |||
| |||
| Ok, lige eliminering .. Jeg er træt .. så jeg vil sove på det og komme tilbage til dig i morgen: D |
|
| |||
| |||
| Tak! |
|
| |||
| |||
| Har du fået nok søvn endnu? Enhver mere tanker? |