![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, minulla on Sound Blaster X-Fi Fatal1ty XtremeGamer Sound Card ja Creative Labs GigaWorks S750 Kaiuttimet. Tämä olisi uskomattoman yhdistelmä ja kun tilavuus on pidettävä alas, se on. Kuitenkin heti kun äänenvoimakkuutta jopa puoli tavalla, asiat alkavat vaihdella. Kun toistat musiikki on vaihteleva määrä choppiness (riippuen siitä, kuinka kovaa kaiuttimet on asetettu toisto). Ääni ei ole vääristynyt, joten tämä hämmentää minua. Siinä ei todellakaan ole mitään syytä näin kävisi, olen yrittänyt korjata tämän ongelman monella tavalla (turhaan). Vaikka minun tapauksessani tämä pätee jopa ilman surround-asetus asetukset käytössä, vaikka en voi toistaa musiikkia kovempaa ilman surround-äänen asetukset käytössä ennen kuin siitä tulee ongelma uudelleen. Kellään mitään käsitystä, miksi ja mitä voin tehdä asialle? Olen yrittänyt Uusimman Windows Vista-ajurit tämän kortin ja asentaa uusimman version Creative Audio Console, mutta silti tämä on ongelma. |
|
| |||
| |||
| He eivät, että isommat kaiuttimet .. on mahdollista, tärinä, kun taas se on vain muchand ne eivät voi tehdä sitä? |
|
| |||
| |||
| Tämä ei ole mahdollista, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, tärinän, se näyttää tapahtuu useimmiten silloin, kun tietyt leirintäaluepaikkojen ääniä pelataan. Kuten äkillinen napsahtaa joka Snare tynnyri tai kun toistat elokuvaa, kun ovi saa kännissä / potkaisi alaspäin. Myös tapahtuu, kun ihmiset huutaa elokuviin. |
|
| |||
| |||
| Sinun varma olet liittänyt surround asettaa kiinni Äänikortit sijaan, että standars äänikortti on emolevyn Voi olla tyhmä kysymys, mutta se coud olla ongelma. Jos tämä on vain ok sitten yrität ladata kuljettajien teidän Äänikortti. Tarkoitan viime kuljettajia. Löydät ne täältä. Lataa ajurit Valitettavasti olet jo tehnyt, että osa ![]() Asentaa ne ja katsoa mitä tapahtuu. Sen lisäksi, että sain sanoa, että Xtreme Gamer äänikortin isnt todella parhaan paras. Minulla on äänikortti on. Mutta olen pääasiassa käyttää sitä parempaa kuvaa sekunnissa peleissä koska audioprosessori on Äänikortit käsittelee ääntä. kun on integroitu äänikortti suoritin käsittelee ääniä. Surround-sarja hyvä BTW. Mutta vaikka saatat ratkaista kysymyksiä, sinulla on nyt sinulla ei vielä saada alkuun äänen laatu olit mahdollisesti toivovat. |
|
| |||
| |||
| Tule kaveri, olet todella sitä mieltä, en ole tarkistanut, että ensin? Seeing kuten olen asentanut äänikortti kuten olen rakennettu järjestelmä, haluaisin tietää, mikä nostotunkit muodostaa yhteyden Äänikortit sijaan oboard ääntä. Sitä paitsi minun laivalla ääni tukee 7.1 kaiuttimet myös. Olen kuitenkin yrittänyt alkuperäisen kuljettajien ja uusimmat ajurit, ja se ei ole vaikutusta ongelmaan. l halutaan ratkaista ongelmat olen tällä hetkellä. |
|
| |||
| |||
| Quote:
En tarkoita, holhota sinua mutta tämä voidaan selittää jos väärä puhuja liittimiin on kytketty väärin pistorasiat? Joten he yrittävät olla väärä taajuus mitä niiden valikoima on omiaan. |
|
| |||
| |||
| Jo tarkastettu, mutta toinen mahdollisuuksia Tarkistin vähintään kolme kertaa. |
|
| |||
| |||
| Ok, vain poistaminen .. Olen väsynyt .. so I'll nukkua ja palaan huomenna: D |
|
| |||
| |||
| Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla ollut tarpeeksi nukkua vielä? Enää ajatuksia? |