![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| He jongens, ik heb een Sound Blaster X-Fi Fatal1ty XtremeGamer geluidskaart en Creative Labs GigaWorks S750 Speakers. Dit moet een ongelooflijke combinatie, en wanneer het volume wordt bewaard, dan is. Echter, zodra u het volume omhoog halverwege, dingen beginnen te verschillen. Bij het afspelen van muziek, er is een variabel bedrag van choppiness (afhankelijk van hoe hard de luidsprekers zijn ingesteld om te spelen). Het geluid is niet vervormd, dus dit verwart me. Er is werkelijk geen enkele reden om dit te laten gebeuren, ik heb geprobeerd om dit probleem op te lossen in tal van manieren (niet beschikbaar). Hoewel in mijn geval geldt dit zelfs zonder de surround instelling instellingen ingeschakeld, zelfs al kan ik muziek afspelen luider zonder surround sound instellingen ingeschakeld voordat het wordt een probleem opnieuw. Iemand enig idee waarom en wat ik kan doen? Ik heb geprobeerd de nieuwste Windows Vista drivers voor deze kaart en de nieuwste versie van de Creative Audio Console, maar toch is dit een probleem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ze zijn niet zo dat grotere luidsprekers .. Het is mogelijk dat de trillingen wanneer u it up is gewoon te muchand kunnen ze niet nemen?
| |||
| |||
| Dat is niet mogelijk, het heeft niet iets te maken met trillingen, het lijkt te gebeuren meestal wanneer bepaalde toonhoogte van geluiden worden afgespeeld. Zoals plotselinge knipsluitingen uit een snare drum of bij het afspelen van een film, wanneer een deur wordt vernield / gekickt omlaag. Gebeurt ook als mensen schreeuwen in films. |
|
| |||
| |||
| Je ervoor dat u de surround set aangesloten op de geluidskaart in plaats van de standars geluidskaart op het moederbord Misschien een stomme vraag, maar het coud uw probleem. Als dat is gewoon ok, probeer dan het downloaden van de drivers van je geluidskaart. Ik bedoel de recente drivers. U vindt ze hier. Download drivers Jammer dat u al heeft gedaan dat een deel ![]() Installeren en kijken wat er gebeurt. Afgezien van dat ik moet zeggen dat de Xtreme Gamer geluidskaart isnt echt het beste van het beste. Ik heb de geluidskaart aan. Maar ik voornamelijk gebruiken voor een betere beelden per seconde in spellen omdat de audio processor in een geluidskaart verwerkt de audio. terwijl hij op een geïntegreerde geluidskaart de CPU verwerkt de geluiden. Het surround-set is goed btw. Maar zelfs als je misschien de oplossing van de problemen die u ervaart u nu nog steeds niet boven geluidskwaliteit je misschien hopen. |
|
| |||
| |||
| Kom op vriend, je echt denkt dat ik niet had gecontroleerd dat in de eerste plaats? Aangezien ik de geluidskaart geïnstalleerd zoals ik het systeem gebouwd, ik zou weten welke aansluitingen aansluit op de geluidskaart dan oboard geluid. Trouwens, mijn onboard geluid ondersteunt 7.1 luidsprekers ook. Maar ik heb geprobeerd de originele drivers en de nieuwste drivers en het maakte geen verschil voor het probleem. l alleen wilt oplossen van de problemen Ik ben momenteel. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik bedoel niet te betuttelen u maar dit kan worden uitgelegd als verkeerd luidspreker aansluitingen zijn aangesloten op verkeerde aansluitingen? Dus ze proberen te spelen de verkeerde frequentie naar wat hun bereik in staat is. |
|
| |||
| |||
| Reeds gecontroleerd, nog een van de mogelijkheden die ik ten minste drie keer. |
|
| |||
| |||
| Ok, net wegwerken .. Ik ben moe .. dus ik kom slaap op en kom terug naar je morgen: D |
|
| |||
| |||
| Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Heb je genoeg slaap nog? Nog meer ideeën? |