mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

X-Fi Fatal1ty XtremeGamer og Creative GigaWorks S750

Reply

Thread Tools
Old 15nde Dec 2007, 07:56
New Member Group

Default X-Fi Fatal1ty XtremeGamer og Creative GigaWorks S750

Hei folkens, jeg har et Sound Blaster X-Fi Fatal1ty XtremeGamer lydkort og Creative GigaWorks S750 høyttalere. Dette bør være en utrolig kombinasjon, og når volumet holdes nede, er det.

Men så snart du skru volumet opp halvveis, ting begynner å avvike. Når du spiller musikk, det er en variabel mengde choppiness (avhengig av hvor høyt høyttalerne er satt til å spille). Lyden er ikke forvrengt, slik at dette forvirrer meg. Det er ingen grunn til at dette skal skje, har jeg prøvd å fikse dette problemet på flere måter (til ingen nytte).

Men i mitt tilfelle gjelder dette selv uten surround innstillingen innstillingene aktivert, selv om jeg kan spille høyere uten surroundlyd innstillingene aktivert før det blir et problem igjen.

Alle som har noen ide hvorfor og hva jeg kan gjøre med det?

Jeg har prøvd den nyeste Windows Vista driverne for dette kortet og installert den nyeste versjonen av Creatives Audio Console, men fortsatt er dette et problem.
Old 17 desember 2007, 12:05
Donor Group

De er ikke som større høyttalere .. det er mulig at vibrasjon når du slår den opp er bare å muchand de ikke kan ta det?
Old 17nde Dec 2007, 12:22
New Member Group

Det er ikke mulig, det har ikke noe å gjøre med vibrasjoner, den synes å skje meste når visse plasser lyder spilles. Like plutselig låses fra en snare trommer eller når du spiller av en film, når en dør blir valgt knuses / sparket ned.

Også skjer når folk er skrikende i filmer.
Old 18nde Dec 2007, 06:29
Medlem Group

Gjør at du har koblet surround sett på soundcard stedet for standars soundcard på hovedkort Kanskje det er et dumt spørsmål, men det coud være problemet.

Hvis det er bare OK og deretter prøve å laste ned drivere for ditt Soundcard. Jeg mener den siste driverne. Du finner dem her. Last ned drivere

Beklager du har allerede gjort en del

Installere dem og se hva som skjer.

Bortsett fra at jeg må si at Xtreme gamer lydkort isnt virkelig det beste av det beste. Jeg har soundcard til. Men jeg hovedsakelig bruke det til bedre bilder per sekund i spill siden lydprosessor i soundcard prosesser lyden. under en integrert lydkort CPU behandler lyder. Surround sett er god btw. Men selv om du kan løse problemer du opplever nå, vil du fortsatt ikke får topp lydkvalitet du kanskje håper på.
Old 18nde Dec 2007, 08:51
New Member Group

Kom Buddy, du virkelig at jeg ikke hadde sjekket det ut først?

Ser jeg installert lydkortet som jeg innebygd i systemet, bør jeg vet hvilke knekt koble til soundcard stedet oboard lyd.

Dessuten min onboard lyd støtter 7.1 høyttalere også.

Men jeg har prøvd det opprinnelige driverne og de nyeste driverne, og det gjøres ingen forskjell på problemet.

l bare vil løse problemene jeg nå opplever.
Old 18nde Dec 2007, 10:04
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Oimi View Post
Det er ikke mulig, det har ikke noe å gjøre med vibrasjoner, den synes å skje meste når visse plasser lyder spilles. Like plutselig låses fra en snare trommer eller når du spiller av en film, når en dør blir valgt knuses / sparket ned.

Også skjer når folk er skrikende i filmer.

Jeg kan ikke si å patronise deg, men dette kan forklares hvis feil høyttaler stikkene er koblet til feil socketer? Så de prøver å spille på feil frekvens til hva deres område er i stand til.
Old 18nde Dec 2007, 13:27
New Member Group

Allerede blitt kontrollert, enda en av mulighetene jeg kontrolleres minst tre ganger.
Old 18nde Dec 2007, 13:29
Donor Group

Ok, bare eliminering .. Jeg er sliten .. så jeg skal sove på det og komme tilbake til deg i morgen: D
Old 18 desember 2007, 14:11
New Member Group

Takk!
Old 29th 2008, 17:31
New Member Group

Har du fått nok søvn ennå? Flere tanker?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Creative XtremeGamer stopper nettverket trådløst arbeider stang Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 4 juni 2009 15:13
Creative 5.1 - 2 av 5 Høyttalere Working ... dmdougie Lyd, høyttalere og MP3-spillere 5 18 mars 2009 17:52
Creative Zen docking problemet Katana Lyd, høyttalere og MP3-spillere 6 15 nov 2008 18:22
Standard Om bord Audio eller Creative Labs Audigy SE? Compasky Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 16 januar 2008 21:56
Vanskelighetene med kreative nettsteder? skinnyman9000 Web Design, hosting & SEO 9 25 nov 2007 13:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.