![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, jeg lige har fået mig nogle kreative t7900 højttalere, lydkortet Jeg søger på, er X-Fi ekstreme gamer linket her Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer - lydkort siger lav profil er, at enhver god for en desktop pc? eller er det normale? (ikke dårlig pris) nogen gode eller dårlige anmeldelser fra nogen? skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lav profil kort er for små sager.
| |||
| |||
| cheers er alle gamer ekstrem kort lav profil, dem jeg ser på nu er. Hvis ja, hvad outher postkort er der (ekstrem musik måske) Jeg kan godt lide at spille spil og gerne danse trance music.cant råd til Fatal1ty kort cheers igen |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Gamer Xtreme MIN NYE PC | nuancer | General Hardware Chat | 5 | 15 august 2009 18:01 |
| Striker II Extreme Overvolt Issue | clearerror | CPU, bundkort og RAM | 0 | 11th May 2009 22:02 |
| Hvordan at være et Pro FPS Gamer | YRTNEG | PC & Console Gaming | 32 | 30 april 2009 10:07 |
| Asus Striker II Extreme Ram Problem | Vanquish39 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 3 december 2008 21:38 |
| Er dette en god midten vifte gamer bygge? | KillerXL5 | General Hardware Chat | 5 | 9. nov 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |