![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg har nettopp fått meg noen kreative t7900 høyttalere, lydkortet jeg ser på er X-Fi Extreme Gamer linken her Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer - lydkort sier lav profil er at en god for en stasjonær PC? eller er det normalt? (ikke dårlig pris) noen gode eller dårlige vurderinger fra noen andre? skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lav profil kortene for små saker.
| |||
| |||
| jubelropet er alle spiller ekstrem kort lav profil, de jeg ser på nå er. hvis så hva outher kort er der (ekstrem musikk kanskje) Jeg liker å spille spill og liker dance trance music.cant råd den Fatal1ty kortene jubelropet igjen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Gamer Xtreme MIN NYE PC | nyanser | General Hardware Chat | 5 | 15 august 2009 18:01 |
| Striker II Extreme Overvolt Issue | clearerror | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 11 juni 2009 22:02 |
| Hvordan være en Pro FPS Gamer | YRTNEG | PC & Console Gaming | 32 | 30 april 2009 10:07 |
| Asus Striker II Extreme Ram Problem | Vanquish39 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 3 desember 2008 21:38 |
| Er dette en god mellomklassen gamer bygge? | KillerXL5 | General Hardware Chat | 5 | 9 november 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |