![]() |
|
| |||
| |||
| hei, jeg har nettopp kjøpt en X-Fi Extreme Music Sound Blaster-lydkort, og det er ingen lyd kommer ut av høyttalerne. Jeg kjører Vista Ultimate x64. Jeg har installert den, omstartet og ingen lyd kommer ut av høyttalerne, alle volumkontroller er maxed på både windows lyd pannel og X-Fi kontroll pannel, jeg har forsøkt alle uttak på kortet, men ingen jobb. Jeg leste om andre fora som deaktivere onboard lyd enkelte ganger løser det, men jeg har ikke noe valg i min bios for at jeg deaktivert onboard lyd i Enhetsbehandling, men det gjorde ikke fikse det heller. så hvis noen kunne gi meg noen råd før jeg får en refusjon på kortet mitt, kan du gjøre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du bruke driverne av deres hjemmeside?
| |||
| |||
| ja |
|
| |||
| |||
| Hvis det er installert riktig alle kan det er valg, sørg for at det ikke er dempet eller deaktivert dypt i noen menyer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Creative Sound Blaster X-Fi MB Aktivisering | xactly | General Software Chat | 0 | 13 september 2009 12:46 |
| Creative Sound Blaster Audigy2 ZS - Nei Mic Working | fearsnake | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 10 juni 2009 00:35 |
| Sound Blaster 5,1 (SB0680) Front høyre høyttaler ikke fungerer | dog3074 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 9 juni 2009 11:56 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Av Emne Diskusjon | 4 | 29 mars 2009 02:03 |
| Thread Tools | |
| |