mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Er du i stand til å synkronisere en fellesbetegnelse mp3 spilleren [ikke en iPod] med iTunes?

Reply

Thread Tools
Old 18nde 2007 Mar, 13:40
New Member Group

Default Er du i stand til å synkronisere en fellesbetegnelse mp3 spilleren [ikke en iPod] med iTunes?

Kan si for eksempel en Samsung K5 ...? Jeg lastet ned en låt fra iTunes [Jeffree Star's øyenvippe Curlers ... osv.] og den wont La meg sette det på min mp3-spiller [Samsung K5] fordi sangen er "beskyttet". er det en måte jeg kan synkronisere min mp3 spilleren [ikke iPod] til iTunes?
Old 18nde 2007 Mar, 15:39
New Member Group

Default Er du i stand til å synkronisere en fellesbetegnelse mp3 spilleren [ikke en iPod] med iTunes?

Nei, beklager, men det vil ikke fungere. iTunes fungerer bare å erkjenne apple produkter. Samsung isnt så den wont arbeide. Stol på meg Jeg har prøvd å gjøre det.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Den nye iPod nano 5. generasjon Video til datamaskin og DVD til Ipod? nulyjeyo Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 3 november 2009 16:18
Slik plasserer Itunes Film og musikk til ikke-Apple bærbar spiller? panpangege Multimedia & Kodeker 1 2 november 2009 14:21
Dataoverføre Online lydfiler og synkroniser til iPod Enkelhet Multimedia & Kodeker 1 21 mars 2009 11:19
Vertikal Sync? Dine meninger. MikeL PC & Console Gaming 2 20 januar 2009 18:12
Hva er forskjellen på MP3-spiller og iPod *** hjelp? hali Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 21 nov 2008 09:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.