![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan si for eksempel en Samsung K5 ...? Jeg lastet ned en låt fra iTunes [Jeffree Star's øyenvippe Curlers ... osv.] og den wont La meg sette det på min mp3-spiller [Samsung K5] fordi sangen er "beskyttet". er det en måte jeg kan synkronisere min mp3 spilleren [ikke iPod] til iTunes? |
|
| |||
| |||
| Nei, beklager, men det vil ikke fungere. iTunes fungerer bare å erkjenne apple produkter. Samsung isnt så den wont arbeide. Stol på meg Jeg har prøvd å gjøre det. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Den nye iPod nano 5. generasjon Video til datamaskin og DVD til Ipod? | nulyjeyo | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 3 november 2009 16:18 |
| Slik plasserer Itunes Film og musikk til ikke-Apple bærbar spiller? | panpangege | Multimedia & Kodeker | 1 | 2 november 2009 14:21 |
| Dataoverføre Online lydfiler og synkroniser til iPod | Enkelhet | Multimedia & Kodeker | 1 | 21 mars 2009 11:19 |
| Vertikal Sync? Dine meninger. | MikeL | PC & Console Gaming | 2 | 20 januar 2009 18:12 |
| Hva er forskjellen på MP3-spiller og iPod *** hjelp? | hali | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 21 nov 2008 09:56 |
| Thread Tools | |
| |