![]() |
|
| |||
| |||
| im søger at få en ny telefon, men i cant beslutte mellem 2 telefoner den nye LG Renoir eller iphone Jeg var se på specs og den eneste store forskel er LG har en 8mg kameraet og iphone bare 2meg også atm min telefon, som er den lg viewity ingen handling men batteriets levetid er crap det varer 2 dage, og jeg tænkte vejr iPhone længere eller Renoir |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Producenter websteder bør fortælle dig batteriets levetid. Som for kameraet, ville jeg forestille 8MP er en hel del bedre end 2MP. Normalt kan du finde anmeldelser online med eksempelvis billeder, så du kan se kvaliteten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Livet har lært mig at holde sig væk fra Apples produkter. Specielt dem, der kaldes telefonen, men næppe er.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå alle kameraer på telefoner er dårlige, hvis jeg var dig, ville jeg se bort fra kameraet, og vælg afhængigt af andre funktioner, og hvis du har brug for et kamera, få et kamera. Men der kan kun være mig der picky, fordi jeg lidt af fotografering som en hobby, og dermed har en digital SLR, så jeg rearly meddelelse kvaliteten forskel.
| |||
| |||
| Jeg har checket ud fabrikanterne hjemmeside for dem begge viewity talktime: 210min standby: 285hours Renoir talktime: 200min standby: 350hours iphone talktime: 10hours standby: 300hours men de ting er min batterilevetid (standby) I dont tror, at fordi jeg er nødt til at oplade mit batteri virker som en gang i 2 dage eller 3? doesnt make sense |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Batterier nedbrydes over tid, og mister deres evne til at holde den afgift, hvis alle du er ligeglade med, med din telefon, blot købe et nyt batteri for det, ville det være billigere end en ny telefon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kameraet på Nokia N96 er awesome. ![]() Jeg kan ikke se forskellen mellem den og min dedikeret kamera jeg købte sidste år. Ikke SLR selv.
|
| |||
| |||
| Jeg vil have til at være uenig, nogle telefoner har fremragende kameraer. Men det er en smule hit og miss og megapixel ikke lige et godt kamera. |
|
| |||
| |||
| Yea, I guess that's mere, hvad jeg fik på, og du ved ikke, om det er godt, indtil du ser en bestemt foto gennemgang for det, som jeg ikke har set nogen af for enhver kamera, men jeg har ikke set, at hårdt for dem. |