![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im tarkastelemalla saada uusi puhelin mutta i cant päättää välillä 2 puhelimet uuden lg Renoir tai iphone olin katsot tekniset ja ainoa merkittävä ero on lg on 8mg kameran ja iphone vain 2meg myös atm puhelimeen, joka on LG viewity ei ole rikos, mutta akku on paska se kestää 2 päivää ja ihmettelin sääalan iphone kestää tai Renoir |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Valmistajien sivustot pitäisi kertoa sinulle akun käyttöikää. Kuten kameran, I'd kuvitella 8MP on paljon parempaa laatua kuin 2MP. Yleensä löydät arvion perusteella verkossa esimerkki kuvaa niin näet sen laatua.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Elämä on opettanut minua pysymään poissa Applen tuotteita. Erityisesti ne, jotka kutsutaan puhelimitse, mutta tuskin on.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin kaikki kamerat puhelimissa on huono, jos te, haluaisin jättää kameran, ja valitse riippuen muita toimintoja, ja jos tarvitset kameran, saat kameran. Kuitenkin, että saattaa olla, että olen nirso koska en hieman valokuvauksen harrastus, ja näin on digitaalinen järjestelmäkamera, joten rearly huomautus laadun ero.
| |||
| |||
| Olen tarkistanut ulos valmistajien verkkosivuilla sekä niistä viewity Puheaika: 210min valmiustilassa: 285hours Renoir Puheaika: 200min valmiustilassa: 350hours iphone Puheaika: 10hours valmiustilassa: 300hours mutta asia on minun akun (valmiustila) i dont ajatella, että koska olen periä minun akku näyttää kerran 2 päivää tai 3? doesnt järkeä |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Akut hajoavat ajan mittaan, ja löysät kykyyn pitää periä, jos kaikki olette vaivautuneet noin puhelimen mukana, vain hankkia uusi akku, se olisi halvempaa kuin uusi puhelin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kamera Nokia N96 is awesome. ![]() En voi kertoa ero sitä ja minun oma kamera ostin viime vuonna. Ei SLR though.
|
| |||
| |||
| I'd on eri mieltä, jotkut puhelimet on erinomaisia kameroita. Mutta se on hieman osuma ja neiti ja megapikseliä ei yhtä hyvää kameraa. |
|
| |||
| |||
| Yea, luulen, että parasta mitä olin saada at ja et tiedä onko se hyvä, kunnes näet tietyn valokuvan tarkastelussa, jota en ole nähnyt mitään mistään kameran, mutta en ole tutustunut, että kova heille. |