![]() |
|
| |||
| |||
| im kijken naar een nieuwe telefoon maar i cant kiezen tussen 2 telefoons de nieuwe LG Renoir of de iphone was ik te kijken naar de specs en het enige belangrijke verschil is de LG heeft een 8mg camera en de iPhone net 2meg ook atm mijn telefoon die is de LG viewity geen strafbaar feit, maar de levensduur van de batterij is crap duurt 2 dagen en ik vroeg me af weer de iPhone duurt langer of het Renoir |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fabrikanten websites moet u de levensduur van de batterij. Als voor de camera, ik zou denken de 8MP is een veel betere kwaliteit dan de 2MP. Normaal vind je beoordelingen online met bijvoorbeeld foto's, zodat u kunt zien aan de kwaliteit.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het leven heeft mij geleerd te blijven uit de buurt van Apple producten. Vooral degenen die zijn opgeroepen telefoon, maar nauwelijks zijn.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou alle camera's op telefoons zijn slecht, Als ik jou was, zou ik aan de camera, en kiest afhankelijk van de andere functies, en als je een camera, een camera. Maar dat kan alleen als mij wordt kieskeurig, want ik doe een beetje van de fotografie als een hobby, en ook een digitale SLR, dus ik rearly mededeling van de kwaliteit verschil.
| |||
| |||
| Ik heb de website voor zowel de fabrikanten van hen viewity talktime: 210min Standby: 285hours Renoir talktime: 200min Standby: 350hours iphone talktime: 10hours Standby: 300hours maar het ding is mijn batterijduur (standby) i dont denk, is dat omdat ik mijn batterij op te laden lijkt eenmaal om de 2 dagen of 3? doesnt zinvol |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Batterijen worden afgebroken in de tijd, en los van hun vermogen tot het aanhouden van de heffing, indien u alle zorgen over de telefoon, alleen de aankoop van een nieuwe batterij voor deze onderneming, zou goedkoper zijn dan een nieuwe telefoon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De camera op de Nokia N96 is awesome. ![]() Ik kan niet zeggen het verschil tussen haar en mijn speciale camera die ik kocht vorig jaar. Niet al SLR.
|
| |||
| |||
| Ik heb het niet eens, sommige telefoons hebben uitstekende camera's. Maar het is een beetje hit en missen en megapixels niet gelijk een goede camera. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik denk dat het meer wat ik kreeg op, en u weet niet of het goed totdat u een specifieke foto-overzicht voor, die ik nog niet gezien van voor de camera, maar ik heb niet gekeken dat moeilijk voor hen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke touchphone voor mij HTC of iPhone of anderen? | jimbeam | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 4 Nov 2008 15:55 |
| IPhone Aanbod | somptingson | Off Topic Discussie | 4 | 29 Jan 2008 15:36 |
| Iphone | dannyriches | Off Topic Discussie | 5 | 30 dec 2007 12:22 |
| Lil q over de iPhone | Jimmy Hat | Off Topic Discussie | 12 | 28 dec 2007 17:31 |
| Thread Tools | |
| |