![]() |
|
| |||
| |||
| im ser på får en ny telefon, men jeg skrånende bestemme mellom 2 telefoner den nye LG renoir eller iphone jeg ser på specs og den eneste store forskjellen er at LG har en 8mg kameraet og iphone bare 2meg også minibank telefonen som er det lg viewity no lovbruddet men batterilevetiden er crap det varer 2 dager og jeg lurte på været iPhone varer lenger eller renoir |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Produsenter nettsteder skal fortelle deg batterilevetiden. Som for kameraet, jeg vil tenke på 8MP er mye bedre kvalitet enn 2MP. Vanligvis finner du vurderinger online med eksempel skudd slik at du kan se kvaliteten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Livet har lært meg å holde seg borte fra Apples produkter. Spesielt de som er kalt telefonen, men knapt er.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel alle kameraer på mobiltelefoner ille, hvis jeg var deg, ville jeg se bort kameraet, og velg avhengig av andre funksjoner, og hvis du trenger et kamera, får et kamera. Men det kan være meg å være kresen fordi jeg gjøre litt fotografering som en hobby, og dermed har et digitalt speilrefleks, så jeg rearly varsel kvaliteten forskjell.
| |||
| |||
| Jeg har sjekket ut produsentene nettsted for begge viewity talktime: 210min standby: 285hours renoir talktime: 200min standby: 350hours iphone talktime: 10hours standby: 300hours men det er min batterilevetid (standby) jeg dont overveie er det fordi jeg har til å belaste mitt batteri virket som en gang i 2 dager eller 3? doesnt fornuftig |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Batterier svekke seg over tid, og taper sin evne til å holde kostnadene, hvis du er plaget om med telefonen, bare kjøpe et nytt batteri for det, det ville være billigere enn en ny telefon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kameraet på Nokia N96 er awesome. ![]() Jeg kan ikke se forskjellen mellom det og mitt eget kamera jeg kjøpte i fjor. Ikke SLR skjønt.
|
| |||
| |||
| Jeg vil måtte uenige, enkelte telefoner har utmerkede kameraer. Men det er litt hit og savner og megapiksler ikke like godt kamera. |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, jeg tror det er mer hva jeg fikk til, og du vet ikke om det er god til du ser et bestemt bilde vurdering for den, som jeg ikke har sett noen av eventuelle kamera, men jeg har ikke sett at vanskelig for dem. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvilken touchphone for meg HTC eller iPhone eller andre? | jimbeam | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 4 nov 2008 15:55 |
| IPhone bud | somptingson | Av Emne Diskusjon | 4 | 29 januar 2008 15:36 |
| Iphone | dannyriches | Av Emne Diskusjon | 5 | 30 desember 2007 12:22 |
| Lil q om iphone | Jimmy Hat | Av Emne Diskusjon | 12 | 28 desember 2007 17:31 |
| Thread Tools | |
| |