![]() |
|
| |||
| |||
| im ser till att få en ny telefon, men jag skränande välja mellan 2 telefoner nya LG Renoir eller iphone jag titta på specs och den enda stora skillnaden är att LG har en 8mg kameran och iphone bara 2meg också atm min telefon som är den lg viewity inget brott men batteritiden är crap det varar 2 dagar och jag undrar väder den iphone varar längre eller Renoir |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tillverkare webbplatser säga batteriets livslängd. När det gäller kameran, jag skulle tänka sig att 8MP är en mycket bättre kvalitet än 2MP. Normalt kan du hitta recensioner på nätet med exempelvis bilder så kan du se kvaliteten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Livet har lärt mig att stanna borta från Apples produkter. Speciellt de som kallas för telefonen, men knappast är.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja alla kameror på telefoner är dåliga, om jag var du skulle jag strunta i kameran och välja beroende på andra funktioner, och om du behöver en kamera, skaffa en kamera. Men det kan bara vara jag som picky eftersom jag göra lite fotografering som hobby, och därför har en digital systemkamera, så jag bittida meddelande kvaliteten skillnad.
| |||
| |||
| Jag har checkat ut tillverkarens webbplats för de båda viewity Samtalstid: 210min standby: 285hours Renoir Samtalstid: 200min standby: 350hours iphone Samtalstid: 10hours standby: 300hours men det är min batteritid (standby) jag dont tänka är att eftersom jag måste ta ut mitt batteri ser ut som en gång var 2 dagar eller 3? doesnt vettigt |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Batterier brytas ned med tiden och tappar sin förmåga att hålla avgiften, om alla ni brytt om telefonen bara köpa ett nytt batteri för det, det skulle vara billigare än en ny telefon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kameran på Nokia N96 är awesome. ![]() Jag kan inte tala om skillnaden mellan det och min dedikerade kamera jag köpte förra året. Inte SLR dock.
|
| |||
| |||
| Jag skulle ha oense, vissa telefoner har utmärkta kameror. Men det är lite hit och missa och megapixlar inte är lika med en bra kamera. |
|
| |||
| |||
| Ja, jag gissar att det är mer vad jag fick på, och du vet inte om det är bra tills du ser en särskild bild recension för det, vilket jag har inte sett något för varje kamera, men jag har inte sett att svårt för dem. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilka touchphone för mig HTC eller iPhone eller andra? | jimbeam | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 4 november 2008 15:55 |
| IPhone Offer | somptingson | Off Topic Discussion | 4 | 29 januari 2008 15:36 |
| Iphone | dannyriches | Off Topic Discussion | 5 | 30 december 2007 12:22 |
| Lil q om iphone | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 12 | 28 december 2007 17:31 |
| Thread Tools | |
| |