![]() |
|
| |||
| |||
| Er 54mbs en god hastighed til en bærbar computer, eller bør den være højere, hvis ja, hvad? Min kammerat siger, at det er godt, men det er virkelig langsom til tider. |
|
| |||
| |||
| I'm guessing at du mener det trådløse hastighed snarere end bredbånd hastighed. 54Mbps er smuk standard for wi-fi. Hvis du bare søger på internettet, så det er højere end de fleste nuværende bredbåndstjenester alligevel så browsing bør bøde. Mbps er den hastighed, hvormed de data, der overføres i sekundet. Hvis du vil sende / modtage større filstørrelser, så højere hastigheder er bedre mens lavere er OK for at browse på internettet. |
|
| |||
| |||
| Hej, kære ven, 54 Mbps er virkelig en meget høj hastighed, hvis den forbliver konstant. dvs. Hvis du henter someing ved en hastighed på 200 MB, men sidstnævnte det går ned til 20 MB og tager tid nok. Men på den anden side har du 54 Mbps konstant får du den tidligt. Alle vil jeg sige, at det gør ikke noget, sagen kun kører med konstant hastighed |
|
| |||
| |||
| Du kan lægge det på denne måde (og jeg tror, du taler om trådløs receiver) theres intet behov for at få en super-drevne receiveren hvis du dont have superkræfter internetforbindelse, 54k vil arbejde 100% bøde for en normal trådløs internetforbindelse og OIF du har ikke fået en superkræfter internetforbindelse er der ikke behov for at få nogen higherconclusion: bør (og sandsynligvis vil) være fint |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan få 108mbps for en lille hardware-opgradering, jeg egentlig ikke, om det vil være det værd selv.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hastighed eller oplagring af ny bærbar? | applelover123 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 11th May 2009 20:12 |
| Qwest 1,5 Mbps Fart? | kawakes | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 14 april 2009 21:17 |
| Laptop forbindelsens hastighed langsom | Poeticsoul44 | Networking, Modemer & VoIP | 13 | 25 januar 2009 14:03 |
| Min Internet hastighed er fint på min laptop, men dets virkelige langsom på min desktop pc. | Mohi212 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 1 januar 2009 12:55 |
| 100,0 Mbps | Demtschuk | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 20 august 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |