mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

54 Mbps is een goede snelheid voor een laptop?

Reply

Thread Tools
Old 1 apr 2007, 17:58
Nieuw Lid Fractie

Default 54 Mbps is een goede snelheid voor een laptop?

54mbs is een goede snelheid voor een laptop of moet het hoger zijn, zo ja wat?

Mijn stuurman zegt dat het goed maar het is echt traag op keer.
Old De 2 april 2007, 01:11
Nieuw Lid Fractie

I'm guessing dat je de draadloze snelheid in plaats van de breedband snelheid. 54Mbps is vrij standaard voor wi-fi. Als je gewoon surfen op het web, dan is het hoger dan de meeste huidige breedbanddiensten toch zo browsen moet boete. Mbps is de snelheid van de data die wordt overgedragen per seconde. Als je te verzenden / ontvangen grotere bestandsgrootte, dan hogere snelheden zijn beter terwijl lager is OK voor surfen op het web.
Old De 2 april 2007, 02:32
Nieuw Lid Fractie

Hallo, lieve vriend, 54 Mbps is echt een zeer hoge snelheid, als het constant blijven. dat wil zeggen, als u het downloaden someing bij snelheid van 200 MB, maar laatstgenoemde gaat omlaag naar 20 MB en is genoeg tijd. Maar aan de andere kant hebt u 54 Mbps constante krijg je het vroeg. Alles wat ik wil zeggen dat het er niet toe doet, de zaak alleen constant toerental
Old De 2 april 2007, 03:17
Nieuw Lid Fractie

Je kunt het op deze manier (en ik denk dat je het hier over de draadloze ontvanger) theres geen behoefte om een super-powered ontvanger als u dont have a super powered internetverbinding, 54k werkt 100% goed voor een normale draadloze internet verbinding en oif u havent kreeg een super powered internetverbinding is er geen noodzaak om alle higherconclusion: moet (en zal waarschijnlijk) goed
Old 11 apr 2007, 12:33
Administrator Group

U kunt 108Mbps voor een kleine hardware-upgrade, ik niet echt weet of het zal de moeite waard hoor.

Waarschijnlijk niet, tenzij u downloaden van muziek en video.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Snelheid of de opslag voor nieuwe laptop? applelover123 Laptops, Mobiles & PDA's 0 11 jun 2009 20:12
Qwest 1,5 Mbps Snelheid? kawakes Netwerken, modems & VoIP 1 14 apr 2009 21:17
Laptopaansluiting snelheid traag Poeticsoul44 Netwerken, modems & VoIP 13 25 Jan 2009 14:03
Mijn internet snelheid is prima op mijn laptop, maar de echte langzaam op mijn desktop PC. Mohi212 Virus, spyware & Security 5 De 1 januari 2009 12:55
100,0 Mbps Demtschuk Netwerken, modems & VoIP 2 20 aug 2008 10:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.