![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| 54mbs is een goede snelheid voor een laptop of moet het hoger zijn, zo ja wat? Mijn stuurman zegt dat het goed maar het is echt traag op keer. |
|
| |||
| |||
| I'm guessing dat je de draadloze snelheid in plaats van de breedband snelheid. 54Mbps is vrij standaard voor wi-fi. Als je gewoon surfen op het web, dan is het hoger dan de meeste huidige breedbanddiensten toch zo browsen moet boete. Mbps is de snelheid van de data die wordt overgedragen per seconde. Als je te verzenden / ontvangen grotere bestandsgrootte, dan hogere snelheden zijn beter terwijl lager is OK voor surfen op het web. |
|
| |||
| |||
| Hallo, lieve vriend, 54 Mbps is echt een zeer hoge snelheid, als het constant blijven. dat wil zeggen, als u het downloaden someing bij snelheid van 200 MB, maar laatstgenoemde gaat omlaag naar 20 MB en is genoeg tijd. Maar aan de andere kant hebt u 54 Mbps constante krijg je het vroeg. Alles wat ik wil zeggen dat het er niet toe doet, de zaak alleen constant toerental |
|
| |||
| |||
| Je kunt het op deze manier (en ik denk dat je het hier over de draadloze ontvanger) theres geen behoefte om een super-powered ontvanger als u dont have a super powered internetverbinding, 54k werkt 100% goed voor een normale draadloze internet verbinding en oif u havent kreeg een super powered internetverbinding is er geen noodzaak om alle higherconclusion: moet (en zal waarschijnlijk) goed |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt 108Mbps voor een kleine hardware-upgrade, ik niet echt weet of het zal de moeite waard hoor.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Snelheid of de opslag voor nieuwe laptop? | applelover123 | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 11 jun 2009 20:12 |
| Qwest 1,5 Mbps Snelheid? | kawakes | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 14 apr 2009 21:17 |
| Laptopaansluiting snelheid traag | Poeticsoul44 | Netwerken, modems & VoIP | 13 | 25 Jan 2009 14:03 |
| Mijn internet snelheid is prima op mijn laptop, maar de echte langzaam op mijn desktop PC. | Mohi212 | Virus, spyware & Security | 5 | De 1 januari 2009 12:55 |
| 100,0 Mbps | Demtschuk | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 20 aug 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |