mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Er 54 Mbps en god fart på en bærbar PC?

Reply

Thread Tools
Old 1ste Apr 2007, 17:58
New Member Group

Default Er 54 Mbps en god fart på en bærbar PC?

Er 54mbs en god fart på en bærbar eller bør det være høyere hvis hva så?

Min kompis sier det er bra, men det er veldig treg til tider.
Old 2 apr 2007, 01:11
New Member Group

Jeg gjetter at du mener det trådløse hastigheten i stedet for bredbåndshastighet. 54Mbps er ganske standard for wi-fi. Hvis du bare surfer på nettet, da er det bedre enn de fleste aktuelle bredbåndstjenester likevel så leser bør være bra. mbps er hastigheten på data som overføres per sekund. Hvis du skal sende / motta større filstørrelser, da høyere hastigheter er bedre mens lavere er OK for surfing på Internett.
Old 2nd 2007 Apr, 02:32
New Member Group

Hei, kjære venn, 54 Mbps er virkelig en svært høy hastighet, hvis den forblir konstant. dvs. hvis du laster ned someing på hastighet på 200 mb, men sistnevnte den går ned til 20 mb og tar nok tid. Men på den andre siden har du 54 Mbps konstant du får det tidlig. Alt jeg vil si at det spiller ingen rolle, saken bare konstant fart
Old 2 apr 2007, 03:17
New Member Group

Du kan si det slik (og jeg tror du snakker om trådløs mottaker) der nei nød å bli en super-powered mottaker hvis du ikke har en super drevet internettforbindelse vil 54k fungere 100% greit for en vanlig trådløs internettforbindelse og OIF du har ikke fått en super drevet internettforbindelse det ikke er nødvendig å få noen higherconclusion: burde (og sannsynligvis vil) være fine
Old 11. Apr 2007, 12:33
Administrator Group

Du kan få 108 Mbit / s for en liten hardware oppgradering, vet jeg ikke helt vet om det vil være verdt det selv.

Sannsynligvis ikke, med mindre du laster ned musikk og video.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hastighet eller lagringsplass for ny laptop? applelover123 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 11 juni 2009 20:12
Qwest 1.5 Mbps hastighet? kawakes Nettverk, modem og VoIP 1 14 april 2009 21:17
Laptop tilkoblingshastigheten treg Poeticsoul44 Nettverk, modem og VoIP 13 25 januar 2009 14:03
Internett-hastigheten er fine på min laptop, men den virkelige treg på min stasjonære PC. Mohi212 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 5 1 januar 2009 12:55
100,0 Mbps Demtschuk Nettverk, modem og VoIP 2 20 august 2008 10:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.