![]() |
|
| |||
| |||
| Er 54mbs en god fart på en bærbar eller bør det være høyere hvis hva så? Min kompis sier det er bra, men det er veldig treg til tider. |
|
| |||
| |||
| Jeg gjetter at du mener det trådløse hastigheten i stedet for bredbåndshastighet. 54Mbps er ganske standard for wi-fi. Hvis du bare surfer på nettet, da er det bedre enn de fleste aktuelle bredbåndstjenester likevel så leser bør være bra. mbps er hastigheten på data som overføres per sekund. Hvis du skal sende / motta større filstørrelser, da høyere hastigheter er bedre mens lavere er OK for surfing på Internett. |
|
| |||
| |||
| Hei, kjære venn, 54 Mbps er virkelig en svært høy hastighet, hvis den forblir konstant. dvs. hvis du laster ned someing på hastighet på 200 mb, men sistnevnte den går ned til 20 mb og tar nok tid. Men på den andre siden har du 54 Mbps konstant du får det tidlig. Alt jeg vil si at det spiller ingen rolle, saken bare konstant fart |
|
| |||
| |||
| Du kan si det slik (og jeg tror du snakker om trådløs mottaker) der nei nød å bli en super-powered mottaker hvis du ikke har en super drevet internettforbindelse vil 54k fungere 100% greit for en vanlig trådløs internettforbindelse og OIF du har ikke fått en super drevet internettforbindelse det ikke er nødvendig å få noen higherconclusion: burde (og sannsynligvis vil) være fine |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan få 108 Mbit / s for en liten hardware oppgradering, vet jeg ikke helt vet om det vil være verdt det selv.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hastighet eller lagringsplass for ny laptop? | applelover123 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 11 juni 2009 20:12 |
| Qwest 1.5 Mbps hastighet? | kawakes | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 14 april 2009 21:17 |
| Laptop tilkoblingshastigheten treg | Poeticsoul44 | Nettverk, modem og VoIP | 13 | 25 januar 2009 14:03 |
| Internett-hastigheten er fine på min laptop, men den virkelige treg på min stasjonære PC. | Mohi212 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 1 januar 2009 12:55 |
| 100,0 Mbps | Demtschuk | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 20 august 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |