![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Læste om en IT nyhedswebsted, tilsyneladende Intel's nye Centrino Pro processor er så økonomisk en gennemsnitlig 8 timers batterilevetid kan havde fra bærbare computere med denne processor.
De fleste bærbare computere jeg har brugt havde frygtelige batteriets levetid, så er dette et stort skridt i min mening, efter de nyhedsartikel de skyldes at frigive chip i maj i år, så hvis du tænker på at købe en laptop og batteriets levetid er altafgørende kan være en god idé at lægge den væk indtil da. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg er glad, hvis jeg får 1,5 timer ud af min Toshiba Satellite Pro A10 :-) (Pentium 4 Cel M 2.4 GHz) Min Portege R100 ikke få gode batterylife Men en batteri omkring 2,5 timer, med både batterier omkring 6,5 til 7 timer, men tænde wifi, og det falder helt ned til 4 timer .... Jeg elsker at ringe R100 :-) L8tr ... Tom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Må ikke mest laptop fabrikanter citerer batteribrug i tomgang, at du synes, at det holder længere?
| |||
| |||
| Mest citerer batterylife med alle de powermanagement om, så alle tror, det virker længere, så ja .... sandt. Berømte eksempel Tecra S2, batterylife 2 til 2,5 timer med powermanagement om (og wifi off), uden .... 1,5 timer toppe. |