![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aan het lezen was op een IT-nieuwssite, blijkbaar Intel's nieuwe Centrino Pro processor is zo zuinig een gemiddelde van 8 uur levensduur van de batterij kan worden gemaakt van laptops met deze processor.
De meeste laptops die ik heb gebruikt had vreselijke levensduur van de batterij dus dit is een grote sprong naar mijn mening, volgens het nieuwsartikel ze zijn te wijten aan de chip release in mei van dit jaar, dus als je denken van het kopen van een laptop en levensduur van de batterij van het grootste belang zou kunnen zijn verstandig om het uit te stellen tot dan. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ik ben blij als ik 1,5 uur uit mijn Toshiba Satellite Pro A10 :-) (Pentium 4 Cel M 2.4 GHz) My Portege R100 toch goed batterylife echter een batterij ongeveer 2,5 uur, met beide batterijen ongeveer 6,5 tot 7 uur, maar zet de wifi en het daalt tot 4 uur .... Ik hou van die kleine R100 :-) L8tr ... Tom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet de meeste laptop fabrikanten citaat gebruik van batterijen bij stationair waardoor je denkt dat het langer duurt?
| |||
| |||
| Meeste citaat batterylife met alle powermanagement op, zodat iedereen denkt dat het werkt langer, dus ja .... WAAR. Beroemd voorbeeld, Tecra S2, batterylife 2 tot 2,5 uur, met powermanagement op (en wifi uit), zonder .... 1,5 uur toppen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Student met Batterij Issue - How to Reduce Battery Drain | Poeticsoul44 | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 27 feb 2009 21:48 |
| Mijn geval na uren kabelbeheersysteem | Cew27 | Cases & Power Supplies | 11 | 21 apr 2008 14:22 |
| Hoeveel Q6700s in laptops van invloed op de levensduur van de batterij? | Compasky | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 19 feb 2008 17:24 |
| Dell D600 batterij geen kosten hebben vervangen en netsnoer. | jcastell | Algemeen Hardware Chat | 1 | 31 Jan 2008 23:08 |
| Uw levensduur van de batterij, de beste batterij? | allrawpaul | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 24 dec 2007 11:00 |
| Thread Tools | |
| |