![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leste på et IT-nyhetsside, tilsynelatende Intels nye Centrino Pro prosessoren er så økonomisk en gjennomsnitt på 8 timers batterilevetid kan hadde fra bærbare datamaskiner med denne prosessoren.
De fleste laptoper har jeg brukt hatt fryktelig batterilevetiden så dette er et stort sprang i min mening, i henhold til nyhetsartikkelen de skyldes løsne brikken i mai i år så hvis du tenker på å kjøpe en bærbar datamaskin og batterilevetid er viktig kan være en god idé å sette den av til da. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg er glad hvis jeg får 1,5 timer ut av min Toshiba Satellite Pro A10 :-) (Pentium 4 Cel M 2,4 GHz) Min Portege R100 får god batterylife skjønt, en batteriet ca 2,5 timer, med både batterier 6,5 til 7 timer, men slår på WiFi og den faller ned til 4 timer .... Jeg elsker den lille R100 :-) L8tr ... Tom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Don't quote ikke de fleste laptop produsenter batteribruk ved tomgang å gjøre tror du at det varer lenger?
| |||
| |||
| Mest quote batterylife med alle powermanagement på, slik at alle synes det fungerer lenger, så ja .... sann. Berømte eksempel Tecra S2, batterylife 2 til 2,5 timer, med powermanagement (og wifi av), uten .... 1,5 time topper. |